Kombijevsko različico model ID.7 je Volkswagen predstavil februarja letos, 10 mesecev po predstavitvi kombilimuzine. Slednja je prišla na naš trg letošnjega januarja, kombijevska, ki je za od 1.000 do 1.200 evrov dražja, pa te dni.
ID.7 Tourer je nekako električna alternativa Passatu; od njega je centimetrsko daljši in višji ter milimetrsko širši, a tudi prtljažniško manjši (605 proti 690 litrov). Gre pa v obeh primerih za kombijevsko karoserije srednjega avtomobilskega razreda. Pri osnovnih litrih prtljažnika Tourerja velja dodati, da je omenjena vrednost izmerjena v položaju ‘cargo’ (povsem navpično postavljeno naslonjalo zadnje klopi), pri povsem podrtih naslonjalih sedežev pa znaša prostornina 1.714 litrov.
V primerjavi z ID.7 je Tourer le za 14 milimetrov višji, ostale mere, tudi medosje, je enako, kar pomeni, da so njegove mere 4,96 metra v dolžino, 1,86 v širino in 1,55 metra v višino. Znotraj teh gabaritov je karoserija z dolgim prednjim delom, s kolesi velikosti od 19 do 21 palcev, s položnima prednjo in zadnjo šipo, s prisekanim zadkom ter v celem z obliko, katere količnik upora znaša lepih 0,24.
V notranjosti ni vidnih razlik, je pa v času od slovenske predstavitve ID.7 prišlo do uvedbe slovenskih menijev, vključno z navigacijskimi napotki. IDA, računalniška pomočnica, ki razume glasovne ukaze in ki deluje v kombinaciji s ChatGPT, pa slovensko (še) ne govori.
Merilniki so torej še vedno na mini zaslonu, na voljo je projicirni zaslon (HUD) z obogateno resničnostjo, 15-palčni osrednji zaslon pa je serijski. Na izbiro so tri vrste sedežev, od tega dve ergoActiv z boljšo ergonomijo sedenja in z električno nastavitvijo. Med možnostmi je tudi elektrokromatska (samodejno zatemnjevanje) nepomična strešna šipa.
Pri Volkswagnu pravijo, da so nekoliko dodelali oziroma prilagodili volanski mehanizem, preostala tehnika je pa enaka kot pri ID.7. V ceniku so ta hip tri pogonske različice, trije osnovni paketi opreme plus k vsakemu od teh paketov pripadajoči paket 4ALL, kombinacij pa je šest. Najcenejši je 77 kWh 210 kW Pro, ki stane 55.447 evrov, sledi 86 kWh 210 kW Pro S (56.851 €), konča pa se s 86 kWh 250 kW GTX (dva motorja, 4-kolesni pogon), ki stane 63.578 evrov. Za različice 4ALL, ki dodajo precej opreme, je treba doplačati natanko dva tisočaka.
Letošnji prodajni načrt za ID.7 je bil okoli 200 vozil. Predvideno razmerje med ID.7 in ID.7 Tourerjem naj bi bilo v polnem letu 40 proti 60 v prid Tourerju.◄
Foto: VK