Hyundai ix20 in i40: prenovljena na slovenskem trgu Hyundai ix20 in i40: prenovljena na slovenskem trgu
Dva Hyundaia, ki sta po zasnovi in velikosti zelo drugačna, a po drugi strani podobno stara (ix20 od leta 2010, i40 pa od 2011),... Hyundai ix20 in i40: prenovljena na slovenskem trgu
Hyundai ix20 in i40: kozmetika, varčnejši motorji in več opreme v paketih.

Hyundai ix20 in i40: kozmetika, varčnejši motorji in več opreme v paketih.

Dva Hyundaia, ki sta po zasnovi in velikosti zelo drugačna, a po drugi strani podobno stara (ix20 od leta 2010, i40 pa od 2011), sta bila deležna manjše prenove in sta takšna na voljo slovenskim kupcem; ix20 za od 13.520, i40 pa za od 19.990 evrov.

  • 1VK_3356a
  • 1VK_3359a
  • 1VK_3358a
  • 1VK_3367a
  • 1VK_3355
  • 1VK_3370a
  • 1VK_3354a
  • 1VK_3352sh
  • 1VK_3353a

Po štirih letih na trgih je dobil i40 nove žaromete (tudi z biksenonsko tehniko), motorno masko, meglenke (tako kot dnevne luči v tehniki LED), zadnje luči (tudi LED) in lahka platišča. V notranjosti so z bolj kakovostnimi zamenjali nekaj materialov ter vgradili sodobnejšo navigacijsko napravo. Osvežili so že poznane motorje (med drugim imajo vsi tehniko BlueDrive, torej sistem stop/start), menjalniki so ročni (6), lahko pa si kupec izbere samodejnega (6) pri zmogljivejšem bencinskem ali dvosklopčnega (7) pri zmogljivejšem dizelskem motorju – slednji stane dodatnih 1.900 evrov. Pri tehniki je izboljšan še stabilizacijski sistem, ki zmore zdaj v ovinku preusmeriti več navora na kolo z boljšim oprijemom.

Cene so ostale nespremenjene, z drobno pripombo – zdaj nanje ni več akcijskega popusta. So pa vsi i40, z izjemo osnovnega (Comfort), dobili nekaj več opreme v paketih. Še vedno sta na voljo obe karoseriji (limuzina in kombi), a je pri nas za okroglega tisočaka dražji kombi zastopan v preko 80 odstotkih prodanih i40. Tako so zdaj slovenske cene za i40 Wagon od 20.990 (1.6 GDI 99 kW Comfort) do 30.690 (1.7 CRDi HP 104 kW Impression) evrov.

  • 1VK_3330a
  • 1VK_3329a
  • 1VK_3333a
  • 1VK_3328a
  • 1VK_3340a
  • 1VK_3334a
  • 1VK_3339aw
  • 1VK_3345a
  • 1VK_3349a
  • 1VK_3347w
  • 1VK_3350sha

Po petih letih so nekaj kozmetike namenili tudi malemu limuzinskemu kombiju ix20. Novi zanj so luči spredaj in zadaj, maska hladilnika (na izbiro sta dve, brez in s kromastimi letvami) in platišča. Celotna motorna ponudba je prenovljena (boljši izkoristek oziroma manjša poraba ter izpusti), z bencinskim motorjem 1.6 CVVT pa lahko po novem kupec za dodatnih 1.430 evrov dobi samodejni (6) menjalnik. Pri ix20 je zdaj daljši seznam opreme – tam sta zdaj, med drugim, tudi ogrevanje volanskega obroča in nov avdio sistem z notranjim diskom (za shranjevanje glasbe) ter z boljšo povezljivostjo s pametnimi telefoni. Vsekakor pa med glavne prednosti tega Hyundaia še vedno sodi njegova notranja prostornost, vključno z vzdolžno pomično zadnjo klopjo, kateri lahko nastavljamo naklon naslonjala.

Ker so pri ix20 paketi opreme precej spremenjeni (vsebujejo več opreme), se je posledično zvišala tudi cena, a pri slovenskem zastopniku zatrjujejo, da je glede na dobljeno opremo cena ostala nespremenjena. Vsekakor malo pomaga tudi akcijski popust, ki znaša od tisoč do 1.300 evrov, odvisno od različice. Tako je zdaj najcenejši ix20 1.4 CVVT 66 kW Life (13.520 €), najdražji pa 1.6 CRDi HP 94 kW Premium (21.920 €).

V Sloveniji naj bi v prihodnjem letu kupce našlo do 100 i40 in okoli 300 ix20.◄

Foto: VK