Medtem ko iz nekaterih nemških avtomobilskih hiš prihajajo novice o visokih nagradah za vodilne in bonusih za zaposlene, pa se pri francoskem Renaultu nekoliko zapleta. Tam največji oziroma najmočnejši sindikat CGT nasprotuje predlogu, po katerem bi prvi mož Carlos Ghosn za delo v letu 2014 dobil 7,2 milijona evrov ali še enkrat več kot je bilo dogovorjeno.
Renault naj bi po sedanjem načrtu do leta 2016 zmanjšal število zaposlenih za 7.600 zgolj v Franciji, pri čemer naj bi zmanjšali fiksne stroške za 396 milijonov evrov. S tem naj bi dosegli želeno dobičkonosnost; te poteze so bile predlani dogovorjene tudi s sindikati, ki so se hkrati strinjali tudi z zamrznitvijo plač. Predlog o še enkratnem povečanju denarja, ki naj bi ga za leto 2014 dobil Carlos Ghosn (njegov letni dohodek je sestavljen iz fiksne plače, pa variabilnega dela, posebnega dodatka v gotovini in tudi znatnega svežnja delnic), naj bi bil posledica dobrega poslovanja Renaulta v lanskem letu. Tovarna je lani ustvarila 1,89 milijarde evrov dobička, kar je trikrat več kot so računali, pri čemer je to predvsem posledica dobre prodaje na evropskih trgih in tudi dogovora s sindikati.
Ti sedaj pravijo, da je Ghosn zadel na loteriji, njim (delavcem) pa so ostale le drobtinice. Bo kar držalo, kajti ob tistem, kar naj bi mu kapnilo pri Renaultu, je že dobil kot šef Nissana (je na čelu skupine Renault-Nissan) še približno 8,5 milijona evrov. No, vse še ni izgubljeno, kajti o predlogu za povečanje plače pri Renaultu bo 30. aprila glasovala skupščina delničarjev.◄