Pariz 2014: Audi TT Sportback concept Pariz 2014: Audi TT Sportback concept
Štirje sedeži in pet(!) vrat za Audi TT? Res je in drži: Audi je v Parizu pokazal koncept takšnega Teteja, ki na zunaj dobro... Pariz 2014: Audi TT Sportback concept
Audi TT Sportback: 5-vratni kombikupe z 294-kilovatnim (400 'konj') bencinskim strojem (3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro) in z dodatnim laserskim žarkom v žarometih.

Audi TT Sportback: 5-vratni kombikupe z 294-kilovatnim (400 ‘konj’) bencinskim strojem (3,9 sekunde do 100 kilometrov na uro) in z dodatnim laserskim žarkom v žarometih.

Štirje sedeži in pet(!) vrat za Audi TT? Res je in drži: Audi je v Parizu pokazal koncept takšnega Teteja, ki na zunaj dobro skriva število vrat, saj gre navsezadnje v osnovi za izrazito kupejevsko obliko, ki jo danes vedno redkeje vidimo na cesti ali na avtomobilskih salonih, ne glede na avtomobilsko znamko.

  • 1VK_9170
  • 1VK_9171
  • 1VK_9172r
  • 1VK_9173
  • 1VK_9175

Pa vendar ne gre le za več vrat – koncept je od serijskega Teteja daljši (za 29 centimetrov!), širši (za 6 centimetrov) in nižji (za 3 centimetre), obenem pa ima seveda (za 12 centimetrov) daljše medosje. In medtem ko je prednji del značilen za serijski TT, delno pa tudi bok, je zadek zelo podoben modeloma A5 Sportback in A7 Sportback.

V notranjosti so štirje pravi sedeži in za njimi še spodobno velik prtljažnik (o litrih še ni besede), klasične merilnike pa je tudi v tem konceptu zamenjal ‘virtualni kokpit’, to je 12,3-palčni zaslon, ki nadomešča tako merilnike kot zaslon MMI. Le gumbi za nadzor klimatske naprave so ostali na osrednjem delu armaturne plošče.

  • P140016
  • P140015
  • P140015c
  • P140017
  • P140039

Da so klasični kupeji vrsta v izumiranju, je že nekaj časa jasno, saj so se kupci vse manj pripravljeni odrekati udobju. Avtomobilska industrija išče in proizvaja križance, torej kompromise, v konkretnem primeru v dobrobit udobju, ta TT Sportback pa se zdi do konca izdelan koncept in takšen pripravljen za serijsko proizvodnjo.

TT Sportback je bil nedvomno zvezda Audijevega prostora, zato sta bila nova TT Roadster in TTS Roadster v njegovi senci. Izhajata iz kupeja TT, ki je bil predstavljen spomladi v Ženevi, njuna posebnost pa je nadzorni sistem s šestimi klasičnimi stikali za MMI. Pravijo tudi, da so dodelali vsekolesni pogon Quattro oziroma njegovo nadzorno elektroniko.

Na ogled so pripeljali še prenovljeno družino A6 ter še vedno sveži prenovljeni A7 Sportback.◄

Foto: VK, Audi

Preberite tudi