Konec poletja prenovljeni A7 Konec poletja prenovljeni A7
Konec poletja se tudi na slovenske ceste pripelje nežno prenovljeni Audi A7 sportback, veliki (497 centimetrov) petvratni kupe, ki še naprej – tako kot... Konec poletja prenovljeni A7
Audi A7 je doživel prvo prenovo po letu 2010, ko je pripeljal na ceste.

Audi A7 je doživel prvo prenovo po letu 2010, ko je pripeljal na ceste.

Konec poletja se tudi na slovenske ceste pripelje nežno prenovljeni Audi A7 sportback, veliki (497 centimetrov) petvratni kupe, ki še naprej – tako kot doslej – združuje športnost, uporabnost in udobje.

  • A7140009_large
  • A7140001_large
  • A7140004_large
  • A7140006_large
  • A7140007_large
  • A7140003_large
  • A7140005_large
  • A7140012_large
  • A7140013_large

Prenovljeni A7 je najbolj drugačen spredaj, saj so nekoliko spremenili masko hladilnika, odbijače ipd. V prostornino prtljažnika, ki v osnovi ponuja 535 litrov prostornine (razširiti ga je mogoče na 1.390 litrov), niso posegali, je pa jasno, da je velik del avtomobila narejen iz aluminija, kar prinaša dobrodošle prihranke pri masi in posledično pri porabi ter izpustu CO2.

Na voljo bo pet agregatov, in sicer dva bencinska in trije dizelski v razponu moči od najmanj 160 do največ 331 kilovatov. Vsi motorji izpolnjujejo okoljske zahteve Euro6. Povsem v vrhu bo izvedenka 4,0 TFSI s 331 kilovati, avto pa je serijsko opremljen s 7-stopenjskim menjalnikom S tronic ali pa 8-stopenjskim Tiptronicom. Pogon je lahko zgolj na prednji kolesni par ali znani Quattro, kolesna platišča pa so velika od 17 do 21 palcev. Cene v Sloveniji ta hip še niso znane, v Nemčiji pa osnovna varianta A7 naprodaj za 51.300 evrov. Upoštevaje višje dajatve v Sloveniji bodo cene vsekakor nekaj višje.

Foto: Audi