Ženeva 2014: Audi TT Ženeva 2014: Audi TT
Pri Audiju dobro skrivajo novi TT (tretje generacije), ki ga bodo na ogled postavili na salonu v Ženevi. Zaenkrat so uradno na ogled le... Ženeva 2014: Audi TT
Audi TT: z motorji od 180 do 380 'konj', med njimi tudi nov TDI s 184 'konji'.

Audi TT: z motorji od 180 do 380 ‘konj’, med njimi tudi nov TDI s 184 ‘konji’.

Pri Audiju dobro skrivajo novi TT (tretje generacije), ki ga bodo na ogled postavili na salonu v Ženevi. Zaenkrat so uradno na ogled le risbe zunanjosti.

  • TTC140001_large
  • TTC140004_large
  • TTC140002_large
  • TTC140003_large
  • CES140057_large
  • CES140057_largec

Jasno je že vnaprej: novi TT bo lažji, varčnejši, varnejši, zmogljivejši in podobno. Za obliko pravijo, da so se v mnogočem vračali k prvemu TT (1998), hkrati pa videz zunanjosti približali R8 – denimo s postavitvijo logotipa na motorni pokrov tik nad motorno masko.

Bo pa v novem TT nekaj, kar je res precejšen odmik od tistega, kar poznamo v današnjih avtomobilih: ‘virtualni kokpit’, kot svoji zamisli pravijo pri Audiju. Namesto klasičnih merilnikov bo za volanskim obročem velik (12,3 palca) zaslon TFT, na katerem si bo lahko voznik podatke spremljal na dva načina postavitev in grafike podajanja. S tem zaslonom je odpadla potreba po osrednjem zaslonu, zato so imeli oblikovalci bolj proste roke, poleg tega pa so nekatere komande pospravili na neobičajna mesta. Za klimatsko napravo so, denimo, kar znotraj okroglih zračnih rež.

Novi TT je seveda nastal na platformi MQB, ki služi koncernskim avtomobilom od Golfa v vse smeri, od ‘racionalne’ Octavie do ‘iracionalnega’ TT. Zaradi nje bo novi TT, med drugim, od druge generacije lahko lažji (in vse, kar iz tega sledi) in znotraj prostornejši.

Foto: Audi