Peugeot 508: prenovljen na slovenskem trgu Peugeot 508: prenovljen na slovenskem trgu
Le nekaj dni po zaprtju salona avtomobilov v Parizu, kjer je prenovljeni Peugeot 508 doživel uradni krst, je ta trenutno največji in najbolj prestižen... Peugeot 508: prenovljen na slovenskem trgu
Peugeot 508: pariška admiralska ladja po prenovi znova z levom znotraj motorne maske.

Peugeot 508: pariška admiralska ladja po prenovi znova z levom znotraj motorne maske.

Le nekaj dni po zaprtju salona avtomobilov v Parizu, kjer je prenovljeni Peugeot 508 doživel uradni krst, je ta trenutno največji in najbolj prestižen Peugeot že na slovenskem trgu. Cena: od 22.614 evrov.

  • 1VK_0480a
  • 1VK_0490a
  • 1VK_0488a
  • 1VK_0495
  • 1VK_0492a
  • 1VK_0487a
  • 1VK_0494a
  • 1VK_0497
  • 1VK_0499
  • 1VK_0512
  • 1VK_0514
  • 1VK_0513
  • 1VK_0504
  • 1VK_0510
  • 1VK_0500l
  • 1VK_0505
  • 1VK_0506
  • 1VK_0507
  • 1VK_0501w
  • 1VK_0521

O prenovi že vemo: precej je spremenjen nos avtomobila, delno tudi zadek, a le pri limuzini. Spredaj so novi motorni pokrov, žarometa (odslej le še halogenska ali v tehniki LED, ksenonska tehnika je odšla v pokoj), odbijač, dnevne luči (LED) in motorna maska. Tu boste prenovljenega tudi takoj spoznali, saj se je znameniti lev spustil nazaj vanjo. Tudi zadnji pokrov (prtljažnik) je spremenjen, pa seveda odbijač in luči tudi, takšen 508 pa zdaj deluje precej bolj očesu všečen.

Malo se je tudi ‘zredil’, torej nekoliko podaljšal in malo manj razširil. Še največ je pridobila limuzina (na dolžini 38 milimetrov), kombijevski SW pa tudi nekaj (na širini 11 milimetrov). Znotraj je bilo morda pripomb precej manj, zato so mu dodali le majhen predal v konzolo med sedeža in večji, za dotik občutljiv ekran visoko na sredino armaturne plošče. Ta je serijski v drugem paketu opreme (Active) in v Sloveniji je takrat serijska tudi navigacijska naprava.

Od tehnike je dobil 508 kamero za vzvratno vožnjo, sistem za nadzor nad mrtvima kotoma, sistem za nadzor tlaka v gumah in dodaten paket Sport, kakršnega poznamo že iz modela 308. Različica RXH je zdaj na voljo tudi brez hibridnega pogona oziroma s klasičnim turbodizlom, sicer pa 508 z motornega stališča počasi prehaja iz kolekcije Euro5 na Euro6 – nekaj slednjih je že v ponudbi, preostali sledijo do maja 2015. Novost je še pri menjalnikih in sicer je nov samodejni s 6 stopnjami, ki je tišji, manj tresoč in varčnejši.

Upoštevaje karoserije (limuzina, SW in RXH), motorje (2 bencinska, 4 dizelski in en hibridni pogon), menjalnike (ročni, robotizirani in samodejni, vsi 6) in pakete opreme je v ceniku kar 35 različic, od tega 17 limuzin, 16 kombijev in dva RXH. Najcenejši je 1.6 VTi 120 Access (22.614 €), najcenejši dizel je 1.6 e-HDi 115 Access (23.626 €), najdražji pa je seveda RXH HYbrid4 200, ki stane 45.228 evrov. Kombi SW je od limuzine za dobrega tisočaka dražji, sicer pa imajo pri Peugeotu, kot smo že vajeni, precej ugodnih ponudb ob splavitvi novega (pravzaprav prenovljenega) modela, med drugim podaljšano garancijo in popust okoli 15 odstotkov.◄

Foto: VK