Porsche Panamera: do 56 odstotkov manjša poraba! Porsche Panamera: do 56 odstotkov manjša poraba!
Na salonu avtomobilov v Šanghaju, ki bo vrata odprl 21. aprila, bo Porsche predstavil precej prenovljeno Panamero, ki bo poslej obsegala kar deset različic.... Porsche Panamera: do 56 odstotkov manjša poraba!
Porsche Panamera: oblikovne in tehnične prenove.

Porsche Panamera: oblikovna in tehnična prenova.

Na salonu avtomobilov v Šanghaju, ki bo vrata odprl 21. aprila, bo Porsche predstavil precej prenovljeno Panamero, ki bo poslej obsegala kar deset različic. Najodmevnejša novost bo vtični hibrid, prvi v luksuznem razredu.

V primerjavi z dosedanjim hibridom so novemu namenili dvakrat močnejši elektromotor (70 namesto 34 kilovatov oziroma 95 namesto 47 »konj«) in petkrat zmogljivejšo baterijo (9,4 namesto 1,7 kWh), ki je zdaj litij-ionska namesto nikelj-metal-hidridna. Ta se na gospodinjski vtičnici (podatek za Nemčijo) napolni v manj kot 4 urah, s Porschejevim polnilnikom pa v dveh urah in pol. Panameri S E-Hybrid, kot se različica imenuje, je tako normna poraba padla s 7,1 na le 3,1 litra goriva na 100 kilometrov, teoretični domet z elektriko znaša 36 kilometrov, največja hirost pa 135 kilometrov na uro. Sistemska moč pogona zdaj znaša 306 kilovatov (416 »konj« – doslej 279 kW/380 »konj«), kar zadošča za 5,5-sekundni pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro.

Za več udobja na zadnji klopi bodo predstavili različico Executive s 15 centimetrov daljšo medosno razdaljo, s še več serijske opreme ter s serijskim zračnim vzmetenjem. Nov v ponudbi Panamer je tudi 3-litrski bencinski biturbo V6, ki bo zamenjal dosedanji 4.8 V8. V primerjavi z njim je za 20 Njutonmetrov in 15 kilovatov zmogljivejši, poraba pa do 18 odstotkov manjša. V začetku prihodnjega leta pa bodo sedanji dizelski motor nadomestili s povsem novim, ki bo zmogel 220 kilovatov (300 »konj« – sedanji zmore 184 kW/250 »konj«).

Precej so spremenili tudi zunanjost; nov prednji del boste najprej prepoznali po večjih zračnih režah in dodatnih lučeh, ki niso več znotraj teh rež, zadek pa novem pokrovu prtljažnika s širšo šipo. Novost je tudi možnost žarometov iz svetlečih diod.

Prenovljena Panamera bo v Sloveniji na voljo od letošnjega Julija. Najcenejša bo različica z dizlom (81.849 evrov), najdražja bo Turbo Executive (163.364 evrov), različca S E-Hybrid pa bo stala 110.409 evrov.

Panamero so predstavili pred natanko štirimi leti, prav tako na salonu v Šanghaju.

Panamera S E-Hybrid

Porsche Panamera Executive: več prostora zadaj, več udobja.

Porsche Panamera Executive: več prostora zadaj, več udobja.

Foto: Porsche