


Nemški Opel in francoski Renault že dolgo sodelujeta pri izdelavi gospodarskih vozil. Torej ni nenavadno, da sta tovarni tako rekoč hkrati objavili novici o novem Vivaru oziroma Traficu. To sta gospodarski vozili oziroma dostavnika, ki imata skupno osnovo in še marsikaj drugega.
Novi Renault Trafic bo na trge pripeljal poleti, od leta 1980 pa jih je francoska hiša prodala nič manj kot 1,6 milijona. Renaultov dostavnik bo na voljo v 270 variantah (dve dolžini in višini, tudi varianta furgon in izvedenka z dvojno kabino, minibus ipd.), pa seveda s širokim naborom zelo raznolikih motorjev. Med temi je omembe vreden na novo razviti 1,6-litrski dCi dizelski agregat, ki bo naprodaj v dveh izvedenkah, pri čemer tovarna napoveduje celo povprečno porabo vsega 6,6 litra dizelskega goriva. Trafica bodo izdelovali v tovarni v Sandouvillu, njena prenova pa je stala 230 milijonov evrov.
Prav tako poleti se na trgih pojavi tudi novi Opel Vivaro. Čeprav dostavnik, bo imel marsikaj tistega, kar imajo Oplovi osebni avtomobili tako v oblikovnem kot tehnično/tehnološkem smislu; hkrati bo na voljo v dveh različnih višinah in dolžinah, načeloma pa je novi Vivaro v primerjavi s predhodnikom v dolžino pridobil kar 22 centimetrov. Tudi pri motorjih je treba omeniti že pri Traficu opisani novi 1,6-litrski dizelski motor, ki bo tudi v Vivaru naprodaj v dveh variantah. Druga generacija tega gospodarskega vozila bo nastajala v britanskem Lutonu.