Mitsubishi Eclipse Cross: na slovenskem trgu Mitsubishi Eclipse Cross: na slovenskem trgu
Vprašanje ni zgolj teoretično: ali športni terenci, ki so lahko tudi modni križanci, uničujejo ali vsaj zatirajo ponudbo drugih modelov? Slovenske in tudi evropske... Mitsubishi Eclipse Cross: na slovenskem trgu

Mitsubishi Eclipse Cross: športni terenec med manjšim ASX in večjim Outlanderjem.

Vprašanje ni zgolj teoretično: ali športni terenci, ki so lahko tudi modni križanci, uničujejo ali vsaj zatirajo ponudbo drugih modelov? Slovenske in tudi evropske številke o lanskem dogajanju na avtomobilskem trgu bi morda zadostovale za domnevo, da je v misli precej resnice. Po svoje jo potrjuje tudi Mitsubishi Eclipse Cross, 440 centimetrov dolgi športni terenec, ki pri tej japonski avtomobilski hiši, od lanskega poletja v naročju zveze Renault-Nissan, zapolnjuje praznino med precej manjšim ASX in vendarle večjim Outlanderjem. In hkrati povečuje že tako ali tako veliko gnečo v razredu kompaktnih športnih terencev.

Eclipsejeva karoserijska podoba je spredaj prepoznavno mitsubishijevska z veliko masko in ozkimi lučmi, zadek je kupejevski in z deljeno zadnjo šipo – kot pri Hondi Civic. Preglednosti nazaj to ne moti, vprašanje je, kako je tedaj, ko je zadnja sedežna klop zasedena. Tam zadaj je tudi po višini dovolj udobno, kar je prijazno, saj se sicer zdi, da kupejevski zadek z nežno spuščajočo se streho ne ponuja kakšne spoštljive udobnosti.

  • 1VK_5315a
  • 1VK_5300a
  • 1VK_5299a
  • 1VK_5306ca
  • 1VK_5311ash
  • 1VK_5313
  • 1VK_5291a
  • 1VK_5292
  • 1VK_5338a
  • 1VK_5275r
  • 1VK_5335ash
  • 1VK_5273
  • 1VK_5336rla
  • 1VK_5279
  • 1VK_5282
  • 1VK_5330a
  • 1VK_5286a

Za notranjost in predvsem armaturno ploščo velja, da je oblikovno drugačna in razgibana, z velikim oziroma 4,2-palčnim večopravilnim zaslonom, ki se nemoteče razteza tja pod prednjo šipo. Med novosti je treba šteti prikazovalnik nekaterih nujnih podatkov na prednje steklo (Head Up Display) in sledilno ploščico sredi sredinskega tunela, uporabno je, ker je mogoče spreminjati naklon naslonjal zadnjih sedežev, malce manj to, da prtljažnik nima dvojnega dna.

Z motorji je Eclipse precej skop, saj mu namenjajo le 1,5-litrski bencinski turbo agregat, ki ima 120 kilovatov oziroma 163 ‘konj’ ter streže z 250 Njutonmetri navora med 1.800 in 4.500 vrtljaji. Tega je mogoče kombinirati bodisi z brezstopenjskim CVT bodisi z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Pri pogonu prav tako obstajata dve možnosti in sicer zgolj pogon na prednji kolesni par ali prenos moči na vsa štiri kolesa. Takrat je mogoče izbirati med tremi voznimi načini (samodejni, pesek in sneg), pri vseh pa med štirimi opremskimi paketi (dva sta nadgrajena še z oznako +) in med osmimi barvami karoserije. Tisti, ki pogrešajo dizelski agregat, pridejo na svoje proti koncu leta.

Slovenski zastopnik japonske tovarne računa, da se mu bo letos posrečilo prodati nekako 200 Eclipsov. Ob akcijskem popustu 2.000 evrov je športni terenec v najcenejši izvedbi (opremski paket Inform, ročni menjalnik, pogon na prednji kolesni par) naprodaj za 19.890 evrov. Brezstopenjski CVT menjalnik  in opremski paket Invite avto podraži na 23.990 evrov, najcenejša izvedba s štirikolesnim pogonom pa stane 29.490 evrov. ◄

Foto: VK

Preberite tudi