Nissan X-Trail: na slovenskem trgu Nissan X-Trail: na slovenskem trgu
Nissan, še nedavno izjemen strokovnjak za ortodoksne terence, se je v dokaj kratkem času preobrazil v strokovnjaka za mešance med mešanci in njihove mešance... Nissan X-Trail: na slovenskem trgu
Nissan X-Tral: s spremenjenimi časi tudi dokaj spremenjena zasnova in namen tega (sedaj mestnega) terenca.

Nissan X-Tral: s spremenjenimi časi tudi dokaj spremenjena zasnova in namen tega (sedaj mestnega) terenca.

Nissan, še nedavno izjemen strokovnjak za ortodoksne terence, se je v dokaj kratkem času preobrazil v strokovnjaka za mešance med mešanci in njihove mešance – če bi bili dosledni, bi natanko tako opisali umestitev nove, že tretje generacije X-Traila.

  • 1VK_7079ar
  • 1VK_7097aw
  • 1VK_7095aw
  • 1VK_7107aw
  • 1VK_7099aw
  • 1VK_7104
  • 1VK_7094aw
  • 1VK_7074
  • 1VK_7076
  • 1VK_7077
  • 1VK_7078
  • 1VK_7087
  • 1VK_7089
  • 1VK_7086
  • 1VK_7092
  • 1VK_7105a

Medtem ko je bil še X-Trail druge generacije že blizu meje pravih terencev, a vseeno nekako tipičen mehki terenec (SUV), je današnja izvedba avtomobila s tem imenom poskočila na mejo med mehkimi terenci (SUV) in športnimi (mestnimi) terenci.

To pomeni, da ima raje cesto kot makadam in veliko raje makadam kot (pravi) teren. X-Trail je tudi shujšal (za 90 kg), zunaj je ostal podobno velik, zrasel je v medosju (za 76 mm) in v notranjosti. Tam so materiali bolj kakovostni, možna je tudi različica s tremi vrstami sedežev (820 evrov doplačila), ti pa so postavljeni kot v kinematografski dvorani. Klop druge vrste je vzdolžno pomična, njeno naslonjalo nastavljivo po nagibu, dno prtljažnika ima tri možne višine in vse skupaj se sešteva v prilagodljiv vsedružinski avtomobil.

Samo en motor je ta hip na voljo in sicer koncernski dCi (1.6 130 ‘konj’), ki lahko poganja le prednji ali vsa kolesa, menjalnik pa je lahko ročni ali neskončnostopenjski samodejni (1.740 € doplačila). Prihodnje leto bodo ponudili še bencinski 1.6 DIG-T (163 ‘konj’) s prednjim pogonom.

V primerjavi s prejšnjo generacijo pa X-Trail ni le oblejši in bolj luksuzen, ima tudi vse sodobne tehnologije, ki jih premorejo pri Nissanu. Sem sodijo All Mode 4×4-i vsekolesni pogon, Active Ride Control za celovit nadzor nad udobjem in varnostjo vožnje, sistem za samodejno parkiranje s sistemom kamer za 360-stopinjski pogled okoli avtomobila, Nissan Connect 2. generacije, varnostni paket Nissan Safety Shield, LED žarometi in še kaj.

X-Trail bo na voljo s tremi paketi opreme, cene v ceniku pa se gibljejo od 26 do 40 tisoč evrov. Pri slovenskem zastopniku menijo, da bo najbolj priljubljen srednji paket Acenta z dodatkom Nissan Connect, ki stane 28.750 evrov. Štirikolesno gnana različica je za 2.550 evrov dražja.◄

Foto: VK