Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu
  Razred V, kamor štejemo tudi EQV in Marco Polo, je zadnje čase eden najbolje prodajanih Mercedes-Benzov. Sedanjo generacijo so predstavili že kar odmaknjenega... Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu

Mercedes-Benz V: z bolj impozantno motorno masko in z več serijske opreme.

 

Razred V, kamor štejemo tudi EQV in Marco Polo, je zadnje čase eden najbolje prodajanih Mercedes-Benzov. Sedanjo generacijo so predstavili že kar odmaknjenega leta 2014, lani poleti pa so ga prvič prenovili. Na našem trgu je že naprodaj in sicer za najmanj 58.926 evrov.

Poleg petih novih karoserijskih barv in novih platišč (17 do 19 palcev) sta pomembnejši zunanji spremembi dve: posodobljena tehnika matričnih žarometov LED (dolgi zdaj svetijo do 650 metrov daleč) in znatno navzdol razpotegnjena motorna maska (na željo s svetlobnim trakom okoli nje), s čimer se je seveda spremenil tudi odbijač.

  • XVK_2816aw
  • XVK_2805
  • XVK_2809aw
  • XVK_2800a
  • XVK_2799
  • XVK_2811
  • XVK_2812
  • XVK_2790w
  • XVK_2788
  • XVK_2791
  • XVK_2793

Poudarek pri prenovi je, pravijo, na notranjosti, ki je bolj prestižna, razkošna in udobna, vključujoč odslej tudi ambientalno barvo v zadnjem delu kabine. Kokpit je povzel nekaj elementov razreda C in E. Nov je volanski obroč (iz razreda C), drugačna je armaturna plošča, na njej sta merilnikom in infozabavnemu sistemu namenjena dva povezana zaslona velikosti 12,3 palca, meniji (MBUX nove generacije iz razredov C in E) so zdaj tudi slovenski (ne pa tudi glasovno upravljanje), na novi sredinski konzoli je več stikal za bližnjice, zagonu zdaj služi gumb, spremenjeni pa so še okrasni elementi in oblazinjenja.

Pogoni (dizelski) ostajajo enaki kot doslej (120-174 kW, prednji ali 4-kolesni pogon), poleti pa naj bi bil naprodaj tudi bencinsko gnani (170 kW) V 300 z zadnjim pogonom. Menjalnik je, jasno, vselej samodejni. Asistenčnih sistemov je po novem serijsko 11, nekaj od tega je novih in nekaj posodobljenih, ponudba je primerljiva z razredom C.

Električno gnani EQC je bil deležen enakih sprememb kot osnovni razred V, enak ostaja tudi pogonski del, le da je zdaj moč baterijo (do 90 kWh, za 30 km več dosega) polniti z do 110 kilovati moči.

Dopustniški Marco Polo ima zdaj nove ‘funkcionalnosti’ v kabini (MBAC oziroma MB Advanced Control, namenjen upravljanju avtodomom specifičnih lastnosti), barvi platnene strehe sta zdaj dve (siva ali svetlo zelena), prav tako sta dve barvi bivalnega dela (bež ali kombinacija črne in modre), več je možnosti individualizacije, poenostavili pa so ponudbo – zdaj je namesto treh na voljo en sam paket opreme.

Izbirati je moč med tremi dolžinami karoserije (4,90 m, 610 l prtljažnika; 5,14 m, 1.030 l; 5,37 m, 1.410 l) ter med štirimi paketi opreme. V slovenskem ceniku je šest različic z osnovno opremo (brez imena) s cenami od 58.926 (kratki V 220 d) do 64.294 evrov (ekstra dolgi V 250 d). Pri opremi Style je različic že devet (62.488-71.577 evrov), kjer je dodana tudi različica V 300 d), devet je tudi Avantgardov (75.335-84.424 evrov), s paketom Exclusive pa so različice samo štiri (95.929-101.114 evrov), saj sta na voljo le motorni različici V 250 d in V 300 d.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo navade kupcev ostale enake, kar pomeni, da pričakujejo največ zanimanja za dolgi V 300 d Avantgarde (82.960 evrov). Hkrati poudarjajo, da je v prenovljenem razredu V za okoli 12.500 evrov več serijske opreme, kar bi pomenilo, da je V zdaj za kakih 400 evrov cenejši. Letos pričakujejo prodajo okoli 150, v polnem letu pa preko 200 kosov prenovljenega V.◄

Foto: VK