Volkswagen T6.1: na slovenskem trgu Volkswagen T6.1: na slovenskem trgu
Mineva že 70 let (uspešne) zgodbe s preprostim imenom T, sprva (po)znanim tudi kot Type 2. To je danes dostavnik Transporter (in njegove različice),... Volkswagen T6.1: na slovenskem trgu

Volkswagen T6.1 (Multivan): drobni, a prepoznavni zunanji popravki videza in tehnike.

Mineva že 70 let (uspešne) zgodbe s preprostim imenom T, sprva (po)znanim tudi kot Type 2. To je danes dostavnik Transporter (in njegove različice), ki od leta 2016 živi svojo šesto generacijo in ki je bil nedavno deležen prenove. Na našem trgu je naprodaj za od 37.021 evrov.

T6 je dobil nove motorno masko, prednji odbijač, žarometa (zdaj serijsko v tehniki H7, za doplačilo pa LED), zadnje luči (LED za doplačilo), platišča in napis različice na prednjih blatnikih, poleg tega je tudi nekaj novih karoserijskih barv in nekaj novih dvobarvnih kombinacij.

  • 1VK_9787a
  • 1VK_9779a
  • 1VK_9774aaw
  • 1VK_9771
  • 1VK_9783
  • 2019-11-20 13.44.11law
  • 2019-11-20 13.43.11rc
  • 2019-11-20 13.43.47

Precej novosti je tudi v kokpitu: med drugim armaturna plošča, merilniki (možnost digitalnih s tremi pogledi na 10,25-palčnem zaslonu), volanski obroč, vratne obloge, odlagalna mesta, strešna konzola in infozabavni sistem. Na voljo so štirje (zasloni od malega monokromatskega do 9,2-palčnega barvnega), peti (srednja možnost) sledi prihodnje leto.

Novi infozabavni sistemi lahko vključujejo povezljivost v splet (tudi internetni radio) z e-SIM, možnost nadgradnje navigacijskega sistema, pretok glasbe s pametnih telefonov, klic v sili eCall, upravljanje z ‘naravnim’ govorom, indukcijsko polnjenje telefonov in podobno. Jasno, zdaj je na voljo tudi več asistenčnih sistemov, skupaj največ 20.

Velik del asistenčnih sistemov je zdaj mogoč na račun elektro-mehanskega servovolana, za katerega pravijo, da v primerjavi s hidravličnim izpust CO2 zmanjša za do 6 gramov na kilometer.

S prenovo v T6 ni več na voljo bencinski motor TSI, dizelski TDI pa je en sam, a seveda z različnimi zmogljivostmi: z 81 kilovati je nov, s 110 je (bil doslej) najbolj priljubljen, 146-kilovatni pa je biturbo. Teoretično je v ponudbi tudi električna različica z 82 kilovati, a (zaenkrat še?) ni na voljo na našem trgu.

Poleg ročnih (5 ali 6) je na voljo tudi menjalnik DSG (7) in poleg prednjega je v ponudbi tudi štirikolesni pogon 4Motion. Kombinacij je v tem hipu 14.

Nič novega v avtomobilski industriji: zaradi bogatejše serijske opremljenosti je (tudi) T6.1 dražji in sicer za od 3,4 odstotka naprej, odvisno od izbrane različice, gre pa za prirastek od okoli 800 do 1.200 evrov.

Še konkretno o cenah; Transporter stane od 37.021 evrov (kratko medosje, 110 kW, DSG7), Multivan od 41.162 evrov (kratko medosje, 110 kW, ročni 6, Trendline), Caravelle od 42.012 evrov (kratko medosje, 110 kW, ročni 6, Comfortline) in California od 44.974 evrov (Beach Camper, 81 kW, ročni 5). Vsega skupaj naj bi letos in prihodnje leto pri nas prodali okoli 1.000 T6.◄

Foto: VK