Mazda6 in CX-5 (prenovljeni): na slovenskem trgu Mazda6 in CX-5 (prenovljeni): na slovenskem trgu
Odziv Mazde na novosti v tehnologijah je hiter: po le dveh letih so prenovili Mazdo6 in po treh, kot je pri njih tudi sicer... Mazda6 in CX-5 (prenovljeni): na slovenskem trgu
Mazda6 in CX-5: obe oblikovno in tehnično posodobljeni, vključno z varnostnim paketom.

Mazda6 in CX-5: obe oblikovno in tehnično posodobljeni, vključno z varnostnim paketom.

Odziv Mazde na novosti v tehnologijah je hiter: po le dveh letih so prenovili Mazdo6 in po treh, kot je pri njih tudi sicer v navadi, uspešnico CX-5. Obe sta bili deležni tudi nekaj kozmetike. Cene so ostale skoraj nespremenjene.

Šoortni terenec CX-5 je dobil drugačno masko hladilnika, meglenke in žaromete v tehniki LED, novi zunanji ogledali, (manjšo) anteno, nova platišča, nove zadnje luči, znotraj pa 7-palčni zaslon, občutljiv za dotik, nove gumbe za klimatsko napravo, novo konzolo med sedežema z naslonom za roko, bolj uporaben odlagalne površine in nov krmilnik sistema MZD Connect.

  • 1VK_9428a
  • 1VK_9436a
  • 1VK_9437la
  • 1VK_9463ac
  • 1VK_9462
  • 1VK_9467
  • 1VK_9477law
  • 1VK_9457
  • 1VK_9483a
  • 1VK_9461
  • 1VK_9451
  • 1VK_9443a
  • 1VK_9449
  • 1VK_9439
  • 1VK_9445
  • 1VK_9440
  • 1VK_9441
  • 1VK_9452

Tudi Mazda6 je dobila novo prednjo masko, pa nove meglenke in luči (tudi tehnika LED) in nove zadnje luči, znotraj pa novo armaturno ploščo s 7-palčnim zaslonom, projicirni zaslon za voznika, nov krmilnik za MZD Connect, drugačno konzolo med sedežema, bolj udobna prednja sedeža, možnost ogrevanja zadnjih sedežev ter bolj uporabne odlagalne površine.

  • 1VK_9503a
  • 1VK_9499
  • 1VK_9500a
  • 1VK_9525lac
  • 1VK_9495c
  • 1VK_9496a
  • 1VK_9514
  • 1VK_9515
  • 1VK_9518a
  • 1VK_9510a
  • 1VK_9522
  • 1VK_9521
  • 1VK_9511a
  • 1VK_9517a
  • 1VK_9520
  • 1VK_9513a

Pri obeh modelih so izpopolnili ter nadgradili varnostni paket i-Activsense: z žarometi LED, z aktivnim sistemom zoper zapuščanje prometnega pasu, sistem samodejnega zaviranja pri mestnih hitrostih, ki deluje tudi pri vzvratni vožnji (v območju med 2 ter 8 kilometri na uro), pomočnika za mrtve kote, pomočnika pri vzvratnem izvozu, opozorilnik ob poslabšani zbranosti voznika ter projicirni zaslon pri Mazdi6.

Pri mehaniki je tudi nekaj novosti. Oba modela imata v primeru, da ju žene bencinski motor in da sta opremljena s samodejnim menjalnikom, pri slednjem možnost športnega programa pretikanja. CX-5 je dobil še en bencinski motor, zmogljivejši štirivaljnik z 2,5 litra prostonine (141 kW/192 ‘konj), Šestica pa je dobila tudi možnost štirikolesnega pogona, a le v kombijevski karoseriji in le z dizelskim motorjem v obeh različicah moči (110 kW/150 ‘konj’ ter 129 kW/175 ‘konj’). Pri obeh modelih so še nekoliko dodelali podvozje in dodali bolj učinkovito zvočno zaščito kokpita.

Glede na vse opisane spremembe so se nekoliko spremenile tudi cene. Za Mazdo6 velja, da se v paketu Emotion cena ni spremenila, Challenge je za 200 evrov dražji (a ima za 570 evrov več serijske opreme), Attraction je dražji za 300 evrov (i ima za 520 evrov več opreme), Revolution je za 500 evrov cenejši, Revolution Top pa je dražji za 1.100 evrov. Tako je ta hip najcenejša Šestica bencinska limuzina G145 Emotion (21.290 evrov); ker pa je kombi bolj popularen, morda še najcenejši Sport Combi ali po slovensko ‘karavan’: to je G145 Challenge, ki stane 23.890 evrov. S štirikolesnim pogonom stane od 29.990 evrov naprej (CD150 AWD Attraction), enak avtomobil, le brez 4-kolesnega pogona, pa stane dva tisočaka manj.

Še CX-%. Najcenejši je G165 Emotion (22.990 evrov), nova različica G192 je na voljo le kot AT AWD Revolution Top in stane 35.840 evrov, najcenejša dizelsko gnana pa je CD150 Challenge, ki stane 27.590 evrov. Za CX-5 še vedno velja popust pri trgovcih v višini 1.500 evrov.◄

Foto: VK