Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu
Leta 1996 je takrat že ostareli MB100 mesto odstopil novemu Vitu in od leta 2014 je na trgih že njegova tretja generacija. Po petih... Mercedes-Benz V: prenovljen na slovenskem trgu

Mercedes-Benz V: z manj kot 1,9 metra višine je še vedno garažam (in nekaterim cestninam) prijazen.

Leta 1996 je takrat že ostareli MB100 mesto odstopil novemu Vitu in od leta 2014 je na trgih že njegova tretja generacija. Po petih letih so jo prenovili in takšna je zdaj pri nas naprodaj za od 43.953 evrov.

Zunaj ni prav veliko sprememb: motorna maska in prednji odbijač, pa ohišja ogledal v barvi karoserije, nova platišča in štiri nove barve za karoserijo. Znotraj pa bo prenovljeni V prepoznaven predvsem po režah za zrak (kot pri osebnih Benzih), po merilnikih z novo grafiko, po novih sedežnih prevlekah in morda tudi po novih okrasnih elementih na armaturni plošči.

  • 1VK_4163a
  • 1VK_4143a
  • 1VK_4138a
  • 1VK_4140a
  • 1VK_4148
  • 1VK_4149a
  • 1VK_4157a
  • 1VK_4155
  • 1VK_4159a
  • 1VK_4161a

Zdaj ima V, poleg tekstilnih prevlek, tudi 5 vrst usnja za sedeže, možnost odpiranja šipe v zadnjih vratih (528 €), 360-stopinjski pregled na bližnjo okolico, udobnejša sedeža v drugi vrsti (vključno z gretjem, hlajenjem in masažo) ter izboljšan sistem pomika sedežev druge in tretje vrste, z vsem tem pa je V, skoraj sinonim za (luksuzne, poslovne) prevoze, tudi opazno bolj prestižen.

Tehnično poglavje odkriva nove asistenčne sisteme (samodejno zaviranje v sili, segmentno senčenje dolgih žarometov LED), nov samodejni menjalnik (zdaj 9G-Tronic) in nov motor. To je zdaj 2-litrski, 4-valjni turbodizel z oznako OM654 in je na voljo v izvedbi s 120, 140 ali s 175 kilovati. Motor je seveda čistejši in mirnejši (manj tresljajev) od predhodnika, zmore pa vleči do 2,5 tone težko prikolico. Še glede tehnike: ročni menjalnik bo na voljo jeseni, električna različica EQV pa v drugem četrtletju prihodnjega leta.

Pri Daimlerju ponujajo za V tri pakete opreme: osnovnega, Avantgarde in Exclusive. Najcenejši je tako V 220 d 120 kW z ročnim menjalnikom (44.813 €), enaka mehanika s paketom Avantgarde stane 52.499 evrov, Exclusive pa se prične z V 250 d 140 kW 9G-Tronicom ter s ceno 86.166 evrov.

Nekaj posebnega je (četrti) paket Rise, ki zapolnjuje vrzel, zdaj nastalo med bolj luksuznim razredom V in gospodarsko različico Vito. Rise je na voljo le kot V 220 d 120 kW in z ročnim menjalnikom, stane pa 43.593 evrov.

Razred V, ki je med Benzi v Sloveniji po prodaji na drugem mestu (za B), naj bi letos našel do 200 novih kupcev, tu pa so upoštevani tudi V pred prenovo.◄

Foto: VK