Audi Q7: na slovenskem trgu Audi Q7: na slovenskem trgu
Po skoraj desetih letih se je ingolstadtski Audi odločil za predstavitev povsem nove generacije velikega športnega terenca, največjega Quattra med Audiji, torej Q7. Ta... Audi Q7: na slovenskem trgu
V novi izvedbi je Q7 krajši, lažji in vitkejši, bolj limuzinski kot je bil.

V novi izvedbi je Q7 krajši, lažji in vitkejši, bolj limuzinski kot je bil.

Po skoraj desetih letih se je ingolstadtski Audi odločil za predstavitev povsem nove generacije velikega športnega terenca, največjega Quattra med Audiji, torej Q7. Ta hip je težko reči, zakaj tako dolgo odlašanje, čeprav prodajne številke ponujajo vsaj delni odgovor. V tem času so prodali približno 570 tisoč avtomobilov, samo lani več kot 62 tisoč, kar se verjetno ujema s splošno znanim prepričanjem, da avta, ki gre tako dobro v promet, ne menjaš.

Tako ali drugače, novi Q7 je narejen v sodobni maniri: štiri centimetre krajši, pa kljub vsemu dolg spoštljivih 505 centimetrov, kilogramsko shujšan, saj je njegova masa manjša (v najboljšem primeru) celo do 325 kilogramov, notranje prostornejši, z velikim naborom elektronskih asistenčnih sistemov, ki omogočajo varnejšo in varčnejšo vožnjo ipd. Predvsem pa so ga oblekli v povsem novo karoserijsko obleko, tako da očem kljub zajetnim gabaritom deluje nižje in bolj limuzinsko. S tem je nemška avtomobilska hiša na novo zaostrila tržno dogajanje v razredu velikih in prestižnih športnih terencev, kjer se drenjajo BMW X5, pa tudi kupejevski BMW X6, Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, sveže novi Volvo XC90 in še kakšen bi se našel.

  • 1VK_4801ca
  • 1VK_4767a
  • 1VK_4769
  • 1VK_4785a
  • 1VK_4781
  • 1VK_4772
  • 1VK_4788
  • 1VK_4765
  • 1VK_4763
  • 1VK_4741
  • 1VK_4749
  • 1VK_4748
  • 1VK_4746
  • 1VK_4745
  • 1VK_4754
  • 1VK_4755

Da je Q7 v novi izvedbi skupek naprednih tehnologij, je pričakovano, morda manj to, da je ta hip na voljo le z dvema motorjema. Bencinske vrste zastopa 3,0-litrski TFSI s 245 kilovati (333 ‘konj’), dizelske pa 3,0-litrski TDI, ki ponuja 200 kilovatov (272 ‘konj’). Obema šestvaljnikoma je dodan 8-stopenjski samodejni menjalnik tiptronic, zraven gre, povsem pričakovano, stalni štirikolesni pogon Quattro. A bo ponudba agregatov kmalu pestrejša, saj se prihodnje leto rodi izvedenka z nekoliko šibkejšim dizlom (218 ‘konj’)), povrh pa še priključni hibrid 3,0 TDI e-tron Quattro, pri kateri bodo kombinirali dizelski agregat z elektromotorjem, skupne moči pa bo za zmogljivih 275 kilovatov (373 ‘konj’). Kup elektronskih asistenčnih sistemov je vgrajenih serijsko, še več jih je na voljo za doplačilo; za dodaten denar ponujajo tudi štirikolesno krmiljenje, pri podvozju je mogoče izbirati med zračnim in jeklenim vzmetenjem ipd.

Audi Q7 te dni začenja pot po slovenskem avtomobilskem prostoru, pri čemer naj bi jih do konca leta prodali vsaj 50, prihodnje leto pa nekako 100. V izvedbi z bencinskim motorjem je naprodaj za 75.900, z dizelskim pa za 69.900 evrov.◄

Foto VK