Audi A6: na slovenskem trgu Audi A6: na slovenskem trgu
Okoli 10 tisočim A6, ki se (še) vozijo po slovenskih cestah, se bodo počasi pridružili A6 nove, že 8. generacije. Pri nas so naprodaj... Audi A6: na slovenskem trgu

Audi A6: ob 50-letnici tako velikih Audijev zdaj že 8. generacija.

Okoli 10 tisočim A6, ki se (še) vozijo po slovenskih cestah, se bodo počasi pridružili A6 nove, že 8. generacije. Pri nas so naprodaj za od 55 tisoč evrov naprej.

Slovenski avtomobilski trg še vedno živi novo pomlad, saj je v primerjavi z lanskim enakim obdobjem zrasel za lepih 7,6 odstotka in ni razloga, da se tega ne bi veselili tudi pri Audiju – seveda tudi z novim A6.

Čeprav je tudi v Sloveniji upad povpraševanja po dizlih znaten, to ne velja za znamko Audi, kjer še vedno prodajo okoli 70 odstotkov vozil z dizelskim motorjem. Zato tudi začetna ponudba novega A6 ni problematična: na voljo so trije dizelski motorji v različicah A6 40 TDI (4-valjnik, 150 kW, od 55.000 evrov), 45 TDI Quattro (V6, 170 kW, od 62.530 evrov) in 50 TDI Quattro (V6, 210 kW, od 69.080 evrov). S časom bodo seveda sledili novi motorji (bencinski, a tudi dizelski), pa tudi nove različice: že čez mesec Avant, ki bo dražji za od dobrega tisočaka do dobrih štirih tisočakov, kasneje pa tudi Allroad.

  • 1VK_3150a
  • 1VK_3151a
  • 1VK_3113a
  • 1VK_3106a
  • 1VK_3130a
  • 1VK_3141
  • 1VK_3129
  • 1VK_3138a
  • 1VK_3121wa
  • 1VK_3135a
  • 1VK_3089raw
  • 1VK_3086w
  • 1VK_3079
  • 1VK_3100w
  • 1VK_3082ra
  • 1VK_3102wr
  • 1VK_3094w
  • 1VK_3084aw
  • 1VK_3081washw

Poleg karoserijskih in motornih različic lahko kupec izbira še med klasičnim, športnim ali zračnim vzmetenjem, na voljo pa je tudi 4-kolesen volan z elektromehanskim krmiljenjem zadnje preme.

Sicer pa je A6 v primerjavi s prejšnjo generacijo milimetrsko do centimetrsko zrasel zunaj (še vedno pa je tik pod 5 metri dolžine) in znotraj, le prtljažnik je ostal enako velik (530 litrov). Na novi zunanjosti je treba opozoriti na zdaj rahlo izbuljene blatnike in na dodelano aerodinamiko, karoserija pa je znova v precejšnji meri iz aluminija, res pa je, da okvir (kletka) ni aluminijast.

Kokpit se zdi na las podoben večjemu A7, začenši z volanskim obročem, predvsem pa z dvema osrednjima zaslonoma (zgoraj 8,8 oziroma 10,1 palca, spodaj vselej 8,6 palca), pri čemer zgornjega objema aluminijast okvir, ki spominja na Audijevo motorno masko.

Pri poglavju varnosti ne gre več brez asistenčnih sistemov ki jih je tu lahko skupaj kar 39 (torej le dva manj kot v A8) in kjer je nov tisti, ki preprečuje odpiranje vrat, kadar se od zadaj približuje vozilo. Po novem ima A6 serijsko žaromete LED, le da je za naprednejše treba doplačati.

Odslej je A6 na voljo s tremi paketi opreme; poleg osnovnega še prestižni Design in športni Sport (oba staneta enako), ostaja pa možnost zunanjega paketa S line ob vseh prej omenjenih osnovnih paketih. Slovenska posebnost je še paket Business, kjer so dodane opcije ugodnejše za kakih 25 odstotkov in ki stane 7 tisočakov.

Ker so tržne razmere pri nas še vedno ugodne, so pričakovanja slovenskega zastopnika realne: letos naj bi novih A6 Slovenci pokupili okoli 60, v polnem letu pa 250.◄

Foto: VK