Autocommerce: optimistično v leto 2014 Autocommerce: optimistično v leto 2014
Čeprav položaj matične hiše, torej podjetja ACH, ni ugoden, pa ljubljanski Autocommerce, ki je že 64 let predstavnik korporacije Daimler AG na slovenskem (in... Autocommerce: optimistično v leto 2014
Mercedes-Benz S: lani so pri nas prodali štiri vozila, prihaja pa njegova kupejevska izvedenka.

Mercedes-Benz S: lani so pri nas prodali štiri vozila, prihaja pa njegova kupejevska izvedenka.

Čeprav položaj matične hiše, torej podjetja ACH, ni ugoden, pa ljubljanski Autocommerce, ki je že 64 let predstavnik korporacije Daimler AG na slovenskem (in prej jugoslovanskem) trgu, z realnim optimizmom vstopa v leto, ki je pred nami.

Lani je Autocommerce ustvaril 106 milijonov evrov prihodkov (plus štiri odstotke v primerjavi z letom prej), kar je predvsem posledica ugodnega posla s tovornimi vozili in avtobusi. Lani so prodali 822 Mercedesov in Smartov, s prodajo Mercedesov pa so si priborili 22-odstotni tržni delež v razredu premijskih vozil. Glede na to, da so bili zelo uspešni pri prodaji teh vozil zasebnim kupcem oziroma fizičnim osebam, pa menijo, da so bili med nemško trojico prodajalcev premijskih vozil prvi. Letos želijo prodati nekako 900 vozil, prihodki pa naj bi bili približno 100 milijonov evrov, kar bo sicer nekaj manj kot lani, saj upajo, da se jim bo z različnimi ukrepi posrečilo zmanjšati stroške vsaj za dva milijona evrov.

Imajo pa nekaj povsem jasnih načrtov za bližnjo in bolj oddaljeno prihodnost. Tako menijo, da bodo do leta 2020 postali prvi prodajalec premijskih vozil na slovenskem trgu, veliko več pozornosti bodo namenili kupcu (nakup avtomobila naj bi bil šele prvi korak), pa flotni prodaji in poslu z rabljenimi avtomobili. Pri teh jim bo v pomoč vključenost v Mercedes-Benzov sistem ponudbe in dobave rabljenih vozil do starosti dveh let; lani so tako prodali 100 rabljenih vozil, kar pomeni, da je prostora in možnosti še veliko.

Mercedes-Benz GLA: adut stuttgartske tovarne v razredu manjših športnih terencev.

Mercedes-Benz GLA: adut stuttgartske tovarne v razredu manjših športnih terencev.

Seveda pa je marsikaj odvisno tudi ustrezne modelske politike oziroma novosti tovarne, ki jo predstavljajo. Tako Mercedes-Benz kot Smart sta letos v nekakšni modelski ofenzivi. Zelo pomemben oziroma zanimiv za slovenski trg bo novi Mercedes razreda C, ki je bil predstavljen na salonu v Detroitu in se bo pri nas pojavil že spomladi oziroma konec zime. Že dejstvo, da je v Sloveniji registriranih okoli 4.000 Mercedesov C prejšnjih generacij, pove veliko oziroma upravičuje načrt o prodaji vsaj 200 avtomobilov do konca leta. Vsekakor bo zanimiv tudi novi mali športni terenec GLA, ki ga že prodajajo, poleti prihaja novi Mercedes V, dostavnik, ki na novo definira uporabo tovrstnih vozil, napovedana je tudi kupejevska varianta novega S (lani so prodali štiri limuzine prestižnega S), pa prenovljena kupejevska limuzina CLS, konec leta prav tako nekoliko spremenjeni Mercedes B, vsekakor pa bo novost novi Smart, ki bo nastajal v novomeškem Revozu ipd.

Janez Kovačič

Foto: VK