Audi A3: prenovljen na slovenskem trgu Audi A3: prenovljen na slovenskem trgu
  Audi je svoj A3 prvič predstavil lete 1996, štiri leta so minila od predstavitve že četrte generacije in prišel je čas za njegovo... Audi A3: prenovljen na slovenskem trgu

Audi A3: več serijske opreme, novi materiali, a tudi nova različica Allstreet.

 

Audi je svoj A3 prvič predstavil lete 1996, štiri leta so minila od predstavitve že četrte generacije in prišel je čas za njegovo prenovo. Na našem trgu je naprodaj za od 27.640 evrov.

Audijev A3, ki je od neposrednih tekmecev (serija 1, razred A) nekoliko širši in nižji in ki se sooča tudi z vse bolj agresivnimi manj prestižnimi tekmeci, je dobil nov obraz. Spremembe zunanjosti vključujejo novo motorno masko (iz recikliranih materialov) s ploskim logotipom, drugačne zračne reže, nove dnevne luči (z možnostjo izbire ene od štirih grafik preko MMI), rahlo spremenjene zadnje luči, zadnji difuzor in odbijač, poleg tega je napis modela zadaj zdaj v črni barvi. Karoseriji so namenili štiri nove barve, vključno s sivo mat.

  • A241736_mediumc
  • A241739_mediumc
  • A241729_medium
  • A241725_medium
  • A241724_medium
  • A242229_medium
  • A241713_medium
  • A242232_medium
  • A242254_mediumc
  • A242255_mediumc
  • A241620_mediumc
  • A241624_mediumrc

Znotraj so nekoliko spremenili elemente na armaturni plošči: zračne reže ter tekstilne dekorativne vložke (iz recikliranega materiala). Vratne obloge so po novem lahko osvetljene (z ambientalno svetlobo, kjer je moč izbirati med 30 barvnimi odtenki), nova je sredinska konzola (ki ima v primeru samodejnega menjalnika tudi novo obliko komand za pretikanje), serijski pa so, med drugim, v usnje odet, trikrak volanski obroč (s stikali na prečkah), samodejna klimatska naprava in 10,1-palčni osrednji zaslon.

Nova je različica Allstreet, ki je neke vrste križanec. Karoserija je za tri centimetre dlje od tal; polovica gre na račun dvignjenega podvozja, druga polovica pa na račun večjih koles. Prepoznaven je po značilnih motorni maski, zračnih režah, obrobi pragov in blatnikov, serijskih strešnih nosilcih in zadnjem difuzorju.

Športna različica S3 je, med drugim, dobila izboljšano prednjo premo in nekaj več navora (plus 20 Nm) ter moči (plus 14 kW) v motorju.

Motorna ponudba je, vsaj za zdaj, nekoliko skromnejša. V ponudbi so motorji 1.5 TFSI (85 kW in 220 Nm ali 110 kW in 250 Nm), 2.0 TFSI (150 kW in 320 Nm, še ni v slovenskem ceniku) in 2.0 TDI (85 kW in 300 Nm ali 110 kW in 360 Nm). Zgolj različici S3 je namenjen 2.0 TFSI (245 kW in 420 Nm) in seveda 4-kolesni pogon Quattro. Menjalnik je v osnovnih različicah ročni (6), sicer pa dvosklopčni S tronic (7).

V ponudbi sta dve karoseriji, 5-vratni Sportback in 4-vratna limuzina, poleg osnovnega (brez imena) pa še dva paketa opreme Advanced in S line. Najcenejši Sportback je 30 TFSI (1.5 85 kW, ročni menjalnik), ki stane 27.640 evrov, najdražji pa 35 TDI (110 kW) S tronic S line, ki stane 36.620 evrov. Limuzina je za okoli 800 evrov dražja.

Allstreet, ki je pravzaprav le še en paket, ima le 110-kilovatne motorje, na voljo so le tri različice in stane od 30.980 (35 TFSI 110 kW ročni menjalnik) do 35.750 evrov (35 TDI 110 kW S tronic). Športni S3 je lahko Sportback (45.400 €) ali limuzina (46.150 €).◄

Foto: Audi