Bugatti Veyron gre v zgodovino Bugatti Veyron gre v zgodovino
Nemški Volkswagen (VW), ki ima v lasti tudi sloviti Bugatti, je prodal zadnjega oziroma 450. Veyrona 16.4, povprečna cena za za ta superšportnik je... Bugatti Veyron gre v zgodovino
Bugatti Veyron 16.4 bo odpeljal v zgodovino kot eno najhitrejših vozil na zemeljski obli.

Bugatti Veyron 16.4 bo odpeljal v zgodovino kot eno najhitrejših vozil na zemeljski obli.

Nemški Volkswagen (VW), ki ima v lasti tudi sloviti Bugatti, je prodal zadnjega oziroma 450. Veyrona 16.4, povprečna cena za za ta superšportnik je bila kar 2,3 milijona evrov. Vozilo bodo postavili na ogled še na letošnjem ženevskem avtomobilskem salonu, potem pa ga bodo dostavili za zdaj še neznanemu kupcu, ki je doma nekje na Srednjem vzhodu.

Tako se končuje zgodba tega slovitega bolida, s katerim je imel Volkswagen veliko izgubo, tovarna Bugatti pa je kljub vsemu ostala pri življenju. Leta 1998 je VW postal lastnik Bugattija, ki je v resnici kot tovarna obstajal le na papirju. Ob izdatni finančni, tehnični in še kakšni pomoči so leta 2005 predstavili prvi Veyron. Načrt je bil narediti športno vozilo izjemnih zmogljivosti, takšno, ki bo preseglo hitrost 400 kilometrov na uro in ki bo hkrati dovolj udobno in primerno za vsakdanjo uporabo. Deloma se je to tudi zgodilo, toda porodne težave so se raztegnile tako rekoč čez vso življenjsko oziroma produkcijsko dobo vozila, ki ga poganja 16-valjnik s kar 1.200 ‘konji’ v izvedbi Super Sport.

Volkswagen naj bi po oceni nekaterih analitikov pri prodaji vsakega Veyrona 16.4 izgubil kar 4,6 milijona evrov, v celoti pa naj bi koncern izgubil nič manj kot 1,7 milijarde evrov. Zato jih ni malo, ki trdijo, da je to največji evropski avtomobilistični fiasko. Zanimivo je, da so polovico vseh Veyronov 16.4 prodali v Evropi, četrtina je odpeljala v ZDA, vse preostale pa na druge trge. Toda kljub izgubi, ki jo je prinesel, pri koncernu VW že načrtujejo novo vozilo, s katerim bodo nadomestili Veyrona. Kot je slišati, naj bi se na trge pripeljal naslednje leto, njegove zmogljivosti pa naj bi bile celo za nekako 25 odstotkov večje kot Veyronove.◄

Volkswagen naj bi imel s tem projektom kar 1,7 milijarde evrov izgube, a si to očitno lahko privošči.

Volkswagen naj bi imel s tem projektom kar 1,7 milijarde evrov izgube, a si to očitno lahko privošči.