Toyota: projekt Kinto v Sloveniji Toyota: projekt Kinto v Sloveniji
  Ime projekta izhaja iz japonskega izraza kinto-un oziroma leteči nimbus (star izraz za nimbostratus, temen oblak), kar Japonci v prenesenem pomenu razumejo kot... Toyota: projekt Kinto v Sloveniji

Toyota Kinto: štiri vrste mobilnostnih rešitev, kjer stranka ni lastnik vozila.

 

Ime projekta izhaja iz japonskega izraza kinto-un oziroma leteči nimbus (star izraz za nimbostratus, temen oblak), kar Japonci v prenesenem pomenu razumejo kot prijazen čarobni oblak, ki vas popelje kamorkoli želite, ne glede na to, kje ste in koliko je ura. Kar je tudi bistvo Toyotinega projekta Kinto.

Kinto s štirimi mobilnostnimi storitvami pokriva prav toliko različnih potreb za prevoze z avtomobili.

Kinto One je leasing za podjetja in posameznike za izključno elektrificirana vozila (torej tudi za hibride) za dobo od 12 do 60 mesecev. Kinto One vključuje celotno mrežo prodajalcev znamk Toyota in Lexus ter lizing hišo Toyota Tsusho Leasing Slovenija. Obljubljajo ‘full service leasing’ oziroma ‘all-inclusive’ (vse vključeno) storitev.

Kinto Share (pri nas poznan kot DriveME) je storitev souporabe izključno elektrificiranih vozil Toyota in Lexus od najema za en dan do enega leta, pri nas delujoč od leta 2019. V tem času so zbrali že 45 poslovnih naročnikov, 4.500 najemov in 300.000 prevoženih kilometrov. Storitev je na voljo v Ljubljani (BTC salon Toyota, BTC Kristalna palača in industrijska cona Brnčičeva, Črnuče), vozni park ta hip šteje 10 vozil, načrtujejo pa širitev mreže po celi Sloveniji.

Kinto Ride (pri nas poznan kot ToyotaGO) je plod domačega znanja in rešuje problematiko pri nas značilne razpršene poselitve in mobilnosti prvega oziroma zadnjega kilometra. Ponaša se z manjšimi stroški od javnega prevoza, višje kakovosti življenja, manjše potrebe po parkirnih mestih in podobno. Za uporabo te storitve je potrebna aplikacija ToyotaGO, ta hip pa je aktivna v občinah Sežana, Divača, Hrpelje-Kozina, Komen in Bovec, kjer mesečno opravijo preko 400 prevozov.

Kinto Join je rešitev za skupno vožnjo, mišljeno predvsem za delavce v istem podjetju. Uporabniki imajo tako manj težav s parkiranjem na delovnem mestu, podjetje pa lahko uveljavlja zmanjšanje ogljičnega odtisa in onesnaževanja.

Na ta način si pri Toyoti (globalno) prizadevajo za hkratno rešitev težav z mobilnostjo ter ogljičnega odtisa in onesnaževanja na štirih ključnih področjih, ki pokrivajo velik del mobilnosti predvsem razvitega sveta.◄

Foto: VK