


Prenovljeni Yeti, sicer javnosti prvič predstavljen spomladi 2009, se je iz enega prelevil v dva modela. Prvi, Yeti, je bolj cestno usmerjen, drugi, Yeti Outdoor, pa že skuša biti resen tekmec tudi ne tako nežnim terencem. V Sloveniji od 16.255 evrov naprej.
Doslej je bil Yeti na trgu močan s štirikolesnim pogonom, odtod tudi še nekoliko bolj izrazita terenska podoba (Yeti Outdoor), pri Škodi pa si želijo ojačati njegovo prisotnost med dvokolesno gnanimi tekmeci, zato so se odločili izboljšati tudi ponudbo takšnih, bolj cestam (Yeti) namenjenih Yetijev.
S prenovo nima le lepotnih sprememb, pač pa tudi nekaj zanimivih in predvsem uporabnih novosti: kamero za vzvratno vožnjo (prva Škoda!), biksenonsko tehniko žarometov, tehniko LED za luči, naprednješo generacijo sistema za samodejno bočno parkiranje, pameten ključ (KESSY) in novejšo (lažjo in učinkovitejšo) sklopko Haldex pri 4-kolesno gnanih različicah. Takšne imajo lahko tudi terenski program (gumb »off road«), ki do 30 kilometrov na uro slabšim pogojem pod kolesi prilagodi delovanje sistemov ABS, ASR in EDL (elektronska diferencialna zapora), poleg tega pa sta tu še pomoč pri speljevanju v klanec in nadzor nad hitrostjo pri spustu – oboje pride na terenu lahko zelo prav.
Ponudba je, kot smo pri tem koncernu že vajeni, izjemno bogata – kar 76 različic (karoserija, motor, menjalnik, pogon, paket opreme) je v ceniku! Med temi je 18 2-kolesno gnanih Yetijev (16.255-25.918 €), 20 4-kolesni gnanih Yetijev (20.154-33.170 €), 18 2-kolesno gnanih Yetijev Outdoor (16.444-26.088 €) in 20 4-kolesno gnanih Yetijev Outdoor (20.354-33.348 €). Da ne vnesemo preveč zmede s cenami le nekaj podatkov: prenovljeni Yeti ima več serijske opreme kot prej, a boljšo ceno (prihranek pri opremi Active znaša okoli 550 €, pri Ambition pa okoli 250 €; pri opremi Elegance prihranka ni, je pa krepko bolj bogato opremljena), doplačilo za 4-kolesni pogon je zdaj za 1.000 evrov manjše, pri Škodi pa so tudi prenovljeni Yeti vključili v svoje poznane načine ugodnega financiranja. (VK)
Foto: VK