Polletni rezultati so seveda pomembni, zato avtomobilske tovarne hitijo z objavo rezultatov. Ne vse, logično, nekatere pa že, tudi BMW, Audi in Renault.
Skupina BMW navaja, da je v letošnjih šestih mesecih ‘dostavil’ 1,020 milijona vozil. To je bilo za 6,9 odstotka več kot v primerljivem lanskem obdobju oziroma je, kot pravijo, to najboljše polletje doslej. Zelo pa so zadovoljni z junijem, ko je bilo prodanih (dostavljenih) več kot 193 tisoč avtomobilov ali 4,8 odstotka več kot junija lani. To pomeni, pojasnjujejo v Münchnu, da so na pravi poti, saj naj bi že letos prodali več kot dva milijona avtomobilov. Najuspešnejši model je še vedno serija 3 (več kot 233 tisoč vozil), medtem ko so doslej prodali tudi več kot 11 tisoč vozil serije 2 Active Tourer; to je tudi avto, na katerega v prihodnjih mesecih zelo računajo. Med vsemi modeli, ki so šli v letošnjega pol leta slabše v promet kot lani, je le BMW serije 7, saj bila njegova dosedanja prodaja manjša za 2,6 odstotka (26.378). Pred nedavnim so začeli ponujati tudi električni i3, zanj pa se je doslej ogrelo 5.396 kupcev.
V skupini BMW spada tudi Mini, pri katerem pa ne gre vse gladko. Njegova letošnja prodaja je bila manjša za 11,4 odstotka (131.896 vozil), zgolj junija pa je bilo v Minijevih trgovinah 7,6 odstotka manj kupcev kot lanskega junija.
Rolls-Royce (RR) pa očitno ne pozna slabih rezultatov. V šestih mesecih je bilo dobavljenih 1.968 vozil ali 33,4 odstotka več kot lani! Največji trg za ta prestižna vozila je Kitajska, ki je prehitela ZDA.
Pri konkurenčnem Audiju so prav tako zadovoljni s prvim letošnjim polletjem. Za Audije se je v tem času odločilo 869.350 kupcev ali 11,4 odstotka več. Junija je bilo prodanih dobrih 155 tisoč avtomobilov oziroma 10,8 odstotka več kot junija lani; najbolj se je prodaja v juniju povečala v Severni Ameriki, in sicer za 21,2 odstotka, letos pa za 12,8 odstotka. Kot je dejal Luca de Meo, ki pri Audiju skrbi za prodajo, so v letošnjega pol leta prodali več vozil kot v vsem letu 2005 … Zelo dobro gre v promet A3, saj se je prodaja vseh izvedenk tega modela letos povečala za nič manj kot 49,4 odstotka na skupno 144.750 vozil. Veliko je bilo tudi kupcev Q3, Q5 in Q7, pri čemer je absolutni hit najmanjši, torej Q3, saj se je njegova prodaja letos povečala za točno 37 odstotkov. Junija je bilo prodanih tudi 4. 023 A8, kar je skoraj 24-odstotno povečanje.
Kot že rečeno, gre Audiju zelo dobro v Severni Ameriki, absolutno največji trg pa je seveda kitajski. Tam so letos prodali 268 tisoč avtomobilov (številka vključuje tudi Hongkong), zelo zadovoljni pa so seveda tudi z domačim, torej nemškim povpraševanjem in poslom – Nemci so letos kupili več kot 140 tisoč ingolstadtskih avtomobilov.
Skupina Renault, ki v tem primeru vključuje tudi romunsko Dacio, je lahko prav tako zadovoljna s prodajnimi rezultati v prvem polletju, vendar priznavajo, da jim je šlo dobro v Evropi, marsikje drugje pa ne. Skupaj je bilo prodanih 1,4 milijona vozil oziroma 4,7 odstotka več kot v prvem polletju lani. Skupina Renault je na evropskih trgih obseg posla povečala za 18 odstotkov, sam Renault pa je zrasel za 13 odstotkov. Nekaj pelina oziroma skrbi povzroča dejstvo, da je bilo kupcev Renaultov izven Evrope v tem času za devet odstotkov manj. Na Stari celini je bilo v tem času prodanih 776.236 vozil, najvišje pluse pa so zabeležili na Portugalskem, v Veliki Britaniji, Španiji, na Irskem ipd. Clio, avto, ki ga dobro poznamo in kupujemo tudi pri nas, je bil v tem času najbolje prodajani avto v Franciji, na evropski lestvici najbolje prodajanih vozil pa je bil tretji. Captur, SUV varianta Clia, je prav tako v veselje, saj je na evropskem trgu vodilni v svojem razredu, prav tako je vodilni v Franciji.
Dacia nadaljuje svojo zgodbo o uspehu. Prodaja osebnih vozil se je letos povečala za 22,7 odstotka (več kot 245 tisoč avtomobilov), če zraven prištejemo še lahka gospodarska vozila, potem je romunska tovarna letos že prodala več kot 263 tisoč avtomobilov. Res prava zgodba o uspehu.◄