Peugeot 508 SW: na slovenskem trgu Peugeot 508 SW: na slovenskem trgu
Leta 2010 je takrat novi Peugeot 508 zamenjal dva modela, 407 in večji 607. Po osmih letih je na trge prišla nova generacija v... Peugeot 508 SW: na slovenskem trgu

Peugeot 508 SW: oblikovno prijetna, a še vedno uporabna popestritev med kombijevskimi različicami tega razreda.

Leta 2010 je takrat novi Peugeot 508 zamenjal dva modela, 407 in večji 607. Po osmih letih je na trge prišla nova generacija v limuzinski različici, ki ji zdaj sledi še kombijevska SW. Na našem trgu je naprodaj za od 27.100 evrov.

Medtem ko je prednji del ostal nespremenjen, so pri SW za 28 milimetrov podaljšali zadek, nekoliko podaljšali tudi streho in zadek oblikovali – namesto v klasično kombijevsko obliko – v dinamičen shooting brake. S tem je postal tudi rahlo (za 17 mm) višji, v zadku je za 25 milimetrov daljši prtljažnik, ki v osnovi meri 530 litrov (limuzina 487 l), v celoti povečan pa 1.780 litrov.

  • 1VK_3736a
  • 1VK_3743ca
  • 1VK_3748a
  • 2019-06-10 12.13.40-1
  • 1VK_3741
  • 1VK_3750
  • 1VK_3745a
  • 1VK_3749a
  • 1VK_3758a
  • 1VK_3754
  • 1VK_3755
  • 2019-06-10 12.12.21ab

Ob nespremenjeni medosni razdalji je za potnike zadnje klopi za 40 milimetrov več prostora za glavo, prtljažnik pa, poleg prostornine, ponuja precej več uporabnosti, začenši s tretjinsko prekucljivostjo naslonjal zadnje klopi, z nižjo nakladalno površino, s širšo odprtino vrat ter s polmetrsko višino pod rolojem.

Drugo poznamo že iz limuzine: značilen i-Cockpit (majhen volanski obroč in merilniki nad njim), digitalne merilnike, premijski občutek (materiali, videz in izdelava), asistenčne sisteme ter infozabavne sisteme vse do prestižnega Focala.

Kombijevska karoserija je v tem razredu v Evropi (in pri nas) skorajda obvezna, saj večji del (60 odstotkov) prodajo prav takšnih, ponujajo pa ga tudi tekmeci, kot so Passat, Insignia, Talisman in Mazda6. Prav tako obvezna je tudi motorna ponudba in dokler na trge ne pride hibridna različica, je v 508 SW na voljo pet motorjev. Dva med njimi sta bencinska (1.6 THP, 133 in 165 kW), več kot predvidenih 90 odstotkov pa naj bi obsegali trije dizli (1.5 BlueHDi, 96 kW in 2.0 BlueHDi 120 ter 130 kW).

Z izjemo najcenejše različice 1.5 BlueHDi 130 Active (27.100 €), ki ima ročni menjalnik, imajo vsi drugi 8-stopenjski samodejni menjalnik. Ob upoštevanju štirih osnovnih paketov opreme je tako v ceniku 16 različic; najcenejši bencinski (1.6 THP 180 Active) stane 29.860 evrov, morda najbolj priljubljen (2.0 BlueHDi 180) pa stane 33.100 (paket Allure) oziroma 34.800 (GT Line) evrov.

SW je od limuzine dražji za 1.200 evrov, edino z najdražjim paketom GT je prirastek na ceni zaradi bolje opremljenega prtljažnika večji za 1.500 evrov. Pri Peugeotu računajo v Sloveniji na 10-odstotni tržni delež modela 508, kar pomeni (letos) prodanih 200 primerkov, od tega naj bi bilo 120 različic SW.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.