Peugeot 3008 in 5008: prenovljena na slovenskem trgu Peugeot 3008 in 5008: prenovljena na slovenskem trgu
Pri Peugeotu so hkrati prenovili dobra štiri leta stari 3008 in okroglo leto mlajši 5008, kar je seveda logično – navsezadnje gre za isti... Peugeot 3008 in 5008: prenovljena na slovenskem trgu

Peugeot 3008 HYbrid: priključni hibrid, ki je hkrati zdaj tudi najzmogljivejši 3008.

Pri Peugeotu so hkrati prenovili dobra štiri leta stari 3008 in okroglo leto mlajši 5008, kar je seveda logično – navsezadnje gre za isti avtomobil z različnima karoserijama. Na našem trgu stane(ta) od 24.380 (3008) oziroma 27.760 evrov.

Najprej zunanjost (in velja seveda za oba): novi motorna maska (zdaj brez okvirja), žarometi (nižji in vselej LED, lahko pa tudi polni LED), dnevne luči (zdaj seveda v obliki zoba), prednji odbijač in tehnika LED tudi za vsa svetila zadaj, vključno z novimi zadnjimi lučmi. Dodali so še paket zunanjosti Black Pack, ki doda nekaj okrasne (pretežno svetleče) črnine. In znotraj: večji (prej 8, zdaj 10 palcev) in bolje odziven osrednji zaslon, možnost nočnega vida (infra rdeča kamera) ter možnost rdečega ali črnega usnja za sedeže ter lesenih dekorativnih elementov na armaturni plošči. 5008, ki je bil doslej na voljo tudi kot 5-sedežnik, bo odslej pri nas naprodaj samo s 7 sedeži.

  • PEUGEOT_3008_2009STYP_010B
  • PEUGEOT_3008_2009STYP_042
  • PEUGEOT_3008PHEV_2009STYP_050
  • PEUGEOT_3008PHEV_2009STYP_051
  • PEUGEOT_3008PHEV_2009STYP_054
  • PEUGEOT_5008_2009RC_005
  • PEUGEOT_5008_2009STYP_051
  • PEUGEOT_5008_2009STYP_050_0
  • PEUGEOT_5008_2009STYP_052
  • PEUGEOT_5008_2009STYP_055

Pa še tehnika. 3008 je zdaj na voljo tudi s hibridnim pogonom oziroma z dvema. Prvi je običajen: spredaj sta turbobencinski THP 180 (132 kW) in električni (81 kW) motor, ki poganjata prednji kolesi z največjo močjo 165 kilovatov. Pogonska baterija zmore 13,2 kilovatne ure in se napolni v od slabih dveh (domača polnilna postaja, 32 A, 7,4 kW) do 7 ur (domača vtičnica, 8 A).

Drugi je zmogljivejši, saj ima dva elektromotorja (spredaj 81 kW, zadaj 83 kW, pri tem pa ima bencinski motor 147 kW), 220 kilovatov sistemske moči in seveda 4-kolesni pogon. Podatki za baterijo so enaki, pri tem pa naj bi zgolj z elektriko 308 HYbrid lahko prevozil do 59 kilometrov po standardu WLTP. Hibridizacija pomeni tudi možnost nastavitve regeneracije zavorne energije, spremenjene vozne programe in nekaj dodatnih prikazov v menijih infozabavnega sistema. HYbrid ima lahko tudi sedeže prevlečene v kombinacijo usnja in Alcantare v eno- ali dvobarvni kombinaciji.

Klasični motorji seveda ostajajo in sicer za oba modela bencinski PureTech (96 ali 132 kW) ter dizelski BlueHDi (96 kW), 5008 pa ima lahko še BlueHDi s 132 kilovati največje moči.

Pri obeh modelih ponujajo 6 osnovnih paketov opreme, kar (upoštevaje našteto motorizacijo) pri 3008 pomeni 30, pri 5008 pa 26 osnovnih kombinacij.

Pri slovenskem zastopniku še vedno ponujajo različne ugodnosti (cenejši paketi, financiranje, …), ki ceno nekoliko zmanjšajo, v uradnem ceniku je pa takole. Najcenejši 3008 (cena iz uvoda) je 1.2 PureTech 130 Active, samodejni menjalnik pa doda okrogla dva tisočaka. Najcenejši hibrid je HYbrid FWD Allure, ki stane 42.350 evrov, HYbrid4 pa je za dobre 4 tisočake dražji. Letos kanijo pri nas prodati 555 Tritisočosmic, od tega 20 hibridnih.

Za nekoliko večji 5008 je načrt prodaje 220 kosov, sicer pa je najcenejši (cena v uvodu) 1.2 PureTech 130 Active, najcenejši dizel (1.5 BlueHDI 130 Actrive pa stane 29.660 evrov.◄

Foto: Peugeot