Ford Transit in Tourneo Custom: prenovljena na slovenskem trgu Ford Transit in Tourneo Custom: prenovljena na slovenskem trgu
Dostavniki, tisti prirejeni (tudi) prevozu oseb, postajajo vse bolj popularni tudi kot družinski avtomobili. Takšen je tudi Tourneo Custom, (skupaj s Transitom Custom) evropska... Ford Transit in Tourneo Custom: prenovljena na slovenskem trgu

Ford Tourneo Custom: družinski obraz, nova notranjost in novi asistenčni sistemi.

Dostavniki, tisti prirejeni (tudi) prevozu oseb, postajajo vse bolj popularni tudi kot družinski avtomobili. Takšen je tudi Tourneo Custom, (skupaj s Transitom Custom) evropska in slovenska prodajna uspešnica. Pri nas stane od 32.090 evrov.

Tourneo Custom je dobil novo motorno masko, takšno, kakršno ima zdaj že večina Fordov, nove žaromete, ki so lahko tudi biksenonski, možnost dnevnih luči v tehniki LED, nova platišča, povsem novo notranjost, večji zaslon infozabavnega sistema (Sync 3), več notranjih uporabnih predalov, boljši avdio sistem ter bolj prilagodljive in posamično odstranljive (vsak tehta okoli 15 kilogramov) sedeže za prvo vrsto. Med asistenčnimi sistemi so novi inteligenten tempomat (samodejno prilagaja hitrost glede na omejitev) s prepoznavanjem prometnih znakov, sistem za mrtve kote ter sistem za opozarjanje na promet za vozilom pri vzvratni vožnji.

  • 1VK_7932a
  • 1VK_7967a
  • 1VK_7930a
  • 1VK_7935a
  • 1VK_7931a
  • 1VK_7961ac
  • 1VK_7966lc
  • 1VK_7944ra
  • 1VK_7943rl
  • 1VK_7946a
  • 1VK_7949a
  • 1VK_7960a

Motorja (EcoBlue, 96 in 125 kW) imata zdaj za do 13 odstotkov manjšo porabo ter sistem za prepoznavanje iztrošenosti motornega olja. Z zmogljivejšim lahko kupec izbere tudi 6-stopenjski samodejni menjalnik in zračno vzmetenje na zadnji premi.

Transit Custom je na voljo v dveh dolžinah (medosna razdalja) ter z 8 ali 9 sedeži. Najcenejši je, vključujoč popust, 2.0 TDCi 96 kW L1H1 Trend s kratkim medosjem, stane pa 32.090 evrov. Najdražji je, za primerjavo, 2.0 TDCi 125 kW L2H1 Sport z dolgim medosjem, ki stane 37.890 evrov.

Hkrati so prenovili tudi gospodarsko različico Transit Custom, ki ima enake zunanje spremembe kot Tourneo, tudi pri njem je notranjost povsem nova, vključno z zaslonom infozabavnega sistema ter z novimi sedeži. Tudi asistenčni sistemi so pri njem lahko takšni kot pri Tourneu, pri Fordu pa še posebej izpostavljajo loputo (50 × 29 cm) pod sovoznikovim sedežem, ki nakladalni prostor podaljša na 3,4 metra, ter strešni prtljažnik, ki ga je moč preklopiti navzdol, ko ga uporabnik ne potrebuje.

Ker je Transit Custom gospodarsko vozilo, ga ponujajo v veliko več različicah, začenši za izvedbami Kombi, Furgon in Kombi Furgon, motor v njem pa je lahko tudi le 77-kilovaten. Tako stanejo najcenejši Furgon 19.672 evrov, Kombi 25.020 evrov in Kombi Furgon (6 sedežev!) 24.500 evrov.

Apetitov pri slovenskem zastopniku ne skrivajo, letos jih načrtujejo vseh skupaj prodati kakih 1.500.◄

Foto: VK