FCA prodaja deset odstotkov Ferrarija FCA prodaja deset odstotkov Ferrarija
Imeti Ferrari v garaži je želja številnih. Verjetno pa jih ni malo, ki si želijo biti solastniki te izjemno uspešne in znane tovarne športnih... FCA prodaja deset odstotkov Ferrarija
Ferrari je kronski dragulj koncerna FCA, Ferrariji pa zelo želeni avtomobili.

Ferrari je kronski dragulj koncerna FCA, Ferrariji pa zelo želeni avtomobili.

Imeti Ferrari v garaži je želja številnih. Verjetno pa jih ni malo, ki si želijo biti solastniki te izjemno uspešne in znane tovarne športnih avtomobilov iz italijanskega Maranella. Sedaj se ponuja priložnost.

Italijansko-ameriški koncern FCA (Fiat Chrysler Automobiles), ki je 100-odstotni lastnik Ferrarija, se je odločil, da bo bodisi na ameriški bodisi na kakšni izmed evropskih borz (13.oktobra so začele delnice FCA kotirati na Wall Streetu) prodal približno deset odstotkov vrednosti maranellske tovarne. Zato naj bi po sedanjih načrtih dobil nekaj več kot milijardo evrov; denar FCA nujno potrebuje za uresničitev ambicioznega načrta, saj želi sedaj sedmi največji izdelovalec vozil konkurirati največjim, torej Toyoti, Volkswagnu in General Motorsu. Delnice bo ponudil tudi sedanjim delničarjem FCA, hkrati naj bi bile v prosti prodaji, zato je Sergio Marchionne, izvršni direktor FCA, ki je tudi tvorec vseh ambicioznih načrtov tega koncerna, prepričan, da se bo prodaja posrečila. Računa, da bo posel končan prihodnje leto.

Ferrari je seveda kronski dragulj FCA, na njegovem krmilu pa je dobrih štirinajst dni prav omenjeni Sergio Marchionne. Ta je na tem mestu zamenjal Luca di Montezemola, človeka, ki je Ferrari vodil dobrih 23 let in je po splošnem prepričanju bistveno pripomogel k tržnemu, finančnemu in siceršnjemu uspehu tovarne izjemnih športnih vozil. Montezemolo je moral oditi zaradi drugačnega pogleda na prihodnost Ferrarija, saj se je zavzemal za njegovo ekskluzivnost, medtem ko je bil Marchionne mnenja, da je mogoče precej povečati obseg izdelave in zaslužiti še več. Znano je, da namerava FCA v prihodnjih letih v razvoj vložiti kar 60 milijard evrov in zato nujno potrebuje denar.

Zanimivi so tudi komentarji, ki se pojavljajo ob tem napovedanem poslu. Tako Bloomberg meni, da bo največ pridobil Agnellijev klan, torej potomci družine, ki je ustanovila Fiat, ob tem pa John Elkann, vnuk Giovannija Agnellija in predsednik FCA. Ferrari naj bi bil po sedanjih napovedih vreden nekako devet do deset milijard evrov.◄

Sergio Marchionne potrebuje denar za uresničitev zelo ambicioznih načrtov koncerna FCA.

Sergio Marchionne potrebuje denar za uresničitev zelo ambicioznih načrtov koncerna FCA.