Citroën C3: na slovenskem trgu Citroën C3: na slovenskem trgu
Citroënov predstavnik malih avtomobilov, C3, je eden bolj priljubljenih avtomobilov v Sloveniji in vzrok zagotovo ni zgolj to, da sodi med v splošnem še... Citroën C3: na slovenskem trgu
Citroën C3: tretja generacija s poudarkom na udobju – od same vožnje do prostora, opreme in materialov.

Citroën C3: tretja generacija s poudarkom na udobju – od same vožnje do prostora, opreme in materialov.

Citroënov predstavnik malih avtomobilov, C3, je eden bolj priljubljenih avtomobilov v Sloveniji in vzrok zagotovo ni zgolj to, da sodi med v splošnem še vedno najbolj prodajane avtomobile glede svoje velikosti in oblike. Zdaj je pri nas naprodaj nova generacija in sicer za od 9.900 evrov.

Bilo je že velikokrat rečeno in zapisano: novi C3 skuša v prvi vrsti prepričati s 5 vrati, s 5 sedeži, s 3,99 metra dolžine in s 300 litri prtljažnika; s tistim torej, kar je, kakorkoli obrnemo, zelo pomembno pri avtomobilu. Njegov videz ni agresiven, se pa s črnimi zaščitnimi plastičnimi obrobami krog in krog rahlo spogleduje s križanci, z (doplačilnim) Airbumpom, videzom armaturne plošče ter sedeži pa se navezuje na temo, ki jo je spočel C4 Cactus. Jasno, zdaj ima C3 (lahko) velik osrednji zaslon, kjer se dogaja vse znano (povezava s telefonom, pri čemer pride možnost povezave s sistemom Android februarja, Apple CarPlay pa je že na voljo, nadzor avdio sistema in klimatske naprave, navigacijska naprava TomTom, pri kateri so posodobitve petkrat na leto v obdobju prvih petih let brezplačne) in doplačilen Connected Cam, kamera, ki snema in fotografira ter se povezuje v splet.

  • IMG_3143acw
  • IMG_3142
  • IMG_3141a
  • IMG_3148aw
  • IMG_3145warc
  • IMG_3162
  • IMG_3161
  • IMG_3150alw
  • IMG_3156aw
  • IMG_3149la
  • IMG_3154

Tri bencinske motorje PureTech (50, 60 in 81 kW) in dva dizelska BlueHDi (55 in 73 kW) so mu namenili, poleg ročnega pa je ob najzmogljivejšem bencinskem motorju na voljo tudi samodejni menjalnik. Trije so še osnovni paketi opreme, vse skupaj pa da v ceniku 12 (8 + 4) kombinacij. Pri tem seveda velja spomniti, da je C3 na voljo s 4 ambienti, z 9 karoserijskimi barvami ter s tremi barvami strehe.

Najcenejši C3 je zdaj je Puretech 68 Live (9.900 evrov), 700 evrov je dražji Puretech 82 Live, 1.400 pa PureTech Feel. Najcenejši dizel je BlueHDi 75 Live (12.200 evrov). Pri slovenskem zastopniku so pripravili nekaj cenovno privlačnih kombinacij, predvsem na osnovi pri nas najbolj priljubljenega paketa Feel, s temi iztočnicami pa kanijo podvojiti sedanji tržni delež C3 na 8 odstotkov.◄

Foto: VK