Volkswagen Touareg: na slovenskem trgu Volkswagen Touareg: na slovenskem trgu
Novi Touareg, zdaj že 3. generacija, ne prinaša presenečenj: tako tehnično kot oblikovno je odraz današnjih znanja in usmeritev koncerna VW. V tem trenutku,... Volkswagen Touareg: na slovenskem trgu

Volkswagen Touareg: veliki športni terenec, ki se bo znova meril z X5, X5, Q7, GLE in XC90.

Novi Touareg, zdaj že 3. generacija, ne prinaša presenečenj: tako tehnično kot oblikovno je odraz današnjih znanja in usmeritev koncerna VW. V tem trenutku, ko še ni na voljo kompletna paleta motorjev, pri nas stane od 63.265 evrov.

Skoraj 8 centimetrov je zrasel v dolžino (a pretežno na račun previsov in zgolj milimeter v medosju) in dobre 4 v širino, je pa zdaj za slab centimeter nižji. V notranjosti je pridobil prtljažnik (plus 113 litrov v osnovni postavitvi), zaradi smotrnejše gradnje na platformi MLB (skupaj z deseterico velikih avtomobilov skoraj vseh znamk tega koncerna) pa je shujšal za lepih 106 kilogramov.

  • 1VK_9670a
  • 1VK_9701rca
  • 1VK_9674a
  • 1VK_9673a
  • 1VK_9678a
  • 1VK_9710a
  • 1VK_9704a
  • 1VK_9711a
  • 1VK_9713a
  • 1VK_9683aw
  • 1VK_9696a
  • 1VK_9693a
  • 1VK_9689a
  • 1VK_9685a
  • 1VK_9690
  • 1VK_9692a

Kot zastavonoša znamke je seveda Touareg dobro podprt z opremo. Serijski so, denimo, žarometi LED (seveda v osnovni različici, naprednejši so za doplačilo), prav tako serijska je tudi nastavitev vozne dinamike s 7 profili. Doplačilno zračno vzmetenje doda še dva, ob za skupaj 110 milimetri spremenljivi višini od tal ter večji posodi za gorivo.

Kokpit zaznamuje velikanski, dvodelni zaslon (merilniki 12,3 palca, osrednji 15 palcev), ki je odpravil s skoraj vsemi gumbi za nadzor in ki je doplačilen – serijsko je tam seveda manjši zaslon. Prenovljen je še projicirni zaslon (HUD) s projekcijo na prednjo šipo in z večjim prikazom, ne gre pa prezreti sedežev ergoComfort z 8 različnimi masažami.

Pri novem Touaregu je zdaj moč doplačati tudi za 4-kolesen volan, stabilizatorja bosta lahko aktivna (manj nagibov v ovinkih in daljši hodi za terensko vožnjo, na voljo prihodnje leto), sodobni asistenčni sistemi pa so seveda zadnje generacije in med drugim vključujejo 360-stopinsjki sistem Pre-Crash, nočni vid (kamera IR) in asistenco za (nepregledna) križišča.

V Touaregu bodo na voljo štirje motorji od V6 do V8. Ta hip je na voljo V6 TDI z 210 kilovati, ki stane od 63.265 do 73.389 evrov, odvisno od izbranega paketa opreme. Že julija bo v ponudbi šibkejši V6 TDI (170 kW, predvidoma 59.757 evrov), marca prihodnje leto pa se bosta pridružila še zmogljivejši V8 TDI (310 kW) in edini bencinski V6 TSI (250 kW).

Glede na rast slovenskega avtomobilskega trga pri zastopniku, Porsche Slovenija, načrtujejo letos prodati 80, prihodnje leto pa 110 novih Touaregov.◄

Foto: VK