Honda Jazz: na slovenskem trgu Honda Jazz: na slovenskem trgu
Zgodovina Honde Jazz, majhnega enoprostornika, ni pretirano dolga, je pa v tržnem pogledu razmeroma uspešna: doslej oziroma od leta 2001 je japonska avtomobilska hiša... Honda Jazz: na slovenskem trgu
Honda Jazz: daljši in z večjo medosno razdaljo, pa še vedno s t. i. čarobnimi sedeži, ki omogočajo štiri kombinacije zlaganja oziroma notranje prostornosti.

Honda Jazz: daljši in z večjo medosno razdaljo, pa še vedno s t. i. čarobnimi sedeži, ki omogočajo štiri kombinacije zlaganja oziroma notranje prostornosti.

Zgodovina Honde Jazz, majhnega enoprostornika, ni pretirano dolga, je pa v tržnem pogledu razmeroma uspešna: doslej oziroma od leta 2001 je japonska avtomobilska hiša izdelala 5,5 milijona vozil, od tega so jih na Stari celini prodali 781 tisoč. Nova, torej tretja generacija se kupcev po tovarniških trditvah loteva še s bolj prepričljivo prostornostjo, učinkovitostjo in kakovostjo. Vodilo je tudi pri sedanji generaciji enako kot prej – čim več uporabnosti oziroma uporabnega prostora, kar se zdi povsem pravšnja popotnica za avto, kot je Jazz.

Kljub dolžinskemu prirastku 95 milimetrov je skupna dolžina še vedno pod štirimi metri (399 centimetrov), povrh je tudi medosna razdalja narasla na 253 centimetrov, kar je za 30 milimetrov več kot prej. Jazz tako ponuja presenetljivo notranjo prostornost v tako rekoč vseh pogledih, pa naj gre za prostornost sedenja spredaj ali zadaj, širino v predelu ramen ipd. Tudi prtljažnik prostorninsko ni podhranjen (od 354 do 884 litrov), pri čemer pa se lahko mali Japonec še vedno pohvali s t.i. čarobnimi sedeži, ki ponujajo štiri kombinacije zlaganja in s tem tudi notranje prostornosti. To je omembe vreden Jazzov adut in se zato vsaj malce čudiš, da konkurenti – vsaj velika večina – ne zmorejo nekaj podobnega.

  • 1VK_8534a
  • 1VK_8523a
  • 1VK_8537a
  • 1VK_8516
  • 1VK_8529
  • 1VK_8496
  • 1VK_8509a
  • 1VK_8503a
  • 1VK_8492
  • 1VK_8524
  • 1VK_8502a
  • 1VK_8510

Dva prejšnja motorja so nadomestili z novim 1,3-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki ponuja predvsem družinsko solidnih 75 kilovatov oziroma 102 ‘konja’ pri okroglih 6.000 vrtljajih v minuti in ima 123 Njutonmetrov navora pri 5.000 vrtljajih. Agregat je mogoče kombinirati s prav tako novim 6-stopenjskim ročnim ali pa s samodejnim menjalnikom CVT, kar seveda vpliva na največjo hitrost in pospešek (od 182 do 190 km/h in 11,2 do 12,3 sekunde do 100 km/h). Od opremskega paketa – Trend, Comfort, Elegance – je odvisna tudi opremljenost in seveda končna cena. V najosnovnejši izvedbi je novi Jazz naprodaj za 15.800 evrov, višji opremski paket ga podraži za približno 2.000 evrov, kovinska barva še za dodatnih 200, samodejni CVT pa za 1.000 evrov.◄

Foto: VK