Volkswagen Golf: prenovljen na slovenskem trgu Volkswagen Golf: prenovljen na slovenskem trgu
  Koliko avtomobilskih modelov se lahko pohvali z osmimi generacijami in nenehne evolucije zunanjosti? Golf 8. generacije, predstavljen konec leta 2019, je bil letošnjega... Volkswagen Golf: prenovljen na slovenskem trgu

Volkswagen Golf: blaga, a pomembna prenova.

 

Koliko avtomobilskih modelov se lahko pohvali z osmimi generacijami in nenehne evolucije zunanjosti? Golf 8. generacije, predstavljen konec leta 2019, je bil letošnjega januarja deležen blage prenove in je pravkar zapeljal v slovenske prodajne salone. Pri nas stane najmanj 24.342 evrov.

Prenova je morda res blaga, a pomembna. Med ključne izboljšave sodijo novi žarometi, pa ne zaradi manjše spremembe oblike, pač pa so zdaj na voljo tudi v različici IQ.Light ali po domače matrični LED. Druga pomembna sprememba, ki naj bi v dobro voljo spravila kritike dosedanje izvedbe, so infozabavni sistem z novim softverom MIB4 (vključno s sogovornico Ido ter s ChatGPT), osvetljeni drsniki klimatske naprave in zgolj mehanska (nič več občutljiva za dotik oziroma poteg) stikala na volanskem obroču.

  • XVK_3608a
  • XVK_3605
  • XVK_3600
  • XVK_3606
  • XVK_3607
  • XVK_3609
  • XVK_3613wa
  • XVK_3612
  • XVK_3615
  • XVK_3603

V preostalem gre za klasično prenovo zunanjosti: drugačen prednji odbijač in reže v njem, osvetljen logotip spredaj (posledično pa izza logotipa v spodnji del odbijača premaknjeno radarsko tipalo), zadnje luči s tremi izbirnimi vzorci svetilnosti, štiri nove karoserijske barve (skupaj 11), pet novih platišč (v splošnem so platišča od 15- do 19-palčna), spremenjene oznake na bokih in zadnji difuzor brez vidnih zaključkov izpušne cevi.

V kolikor je Golf opremljen z menjalnikom DSG, služijo pretikanju gumb na sredinski konzoli in serijski zavolanski ročici. Spremenili so tudi videz digitalnih merilnikov in oblazinjenja ter dodali nove dekorativne elemente.

Pri motorni ponudbi zdaj ni več na voljo litrski trivaljnik, glavnina ponudbe temelji na izpopolnjenem 1,5-litrskem bencinskem TSI in eTSI (85 ali 110 kW). V ponudbi je tudi GTI z 2-litrskim TSI, ki je pridobil 15 kilovatov moči in zdaj zmore 195 kilovatov. Julija bodo odprli naročila za motor 1.5 TSI eHybrid (TSI 110 kW, e motor 85 kW, sistemska moč 150 kW, doseg preko 900 km), jeseni za različico R (2.0 TSI 245 kW DSG 4Motion) in prihodnje leto še za 2.0 TSI 150 kW DSG 4Motion.

Seveda in k sreči se niso odrekli dizelskim motorjem. Gre za 2-litrski 4-valjnik z močjo 85 ali 110 kilovatov.

V osnovi so paketi opreme štirje (brez imena, Life, Style in R-Line), hkrati pa so v ceniku tudi akcijski paketi 4All (Life plus dodana oprema v vrednosti okoli 2.200 €), 50 let (Style plus dodatna oprema) in 4Joy (R-Line plus dodatna oprema v vrednosti okoli 1.300 €). Akcijski paketi bodo zagotovo pritegnili veliko kupcev, saj za dodatnih 200 (4All), 500 (50 let, samo kombilimuzina) oziroma 300 evrov (4Joy) prinesejo zajetno vrednost dodatne opreme.

Na hitro k cenam. V slovenskem ceniku je, vključno z akcijskimi paketi ter različico GTI, 32 različic od najcenejšega 1.5 TSI 85 kW z ročnim (6) menjalnikom (24.342 €) do najdražjega GTI (36.106 €). Vmes so tudi dizli, presenetljivo pa je različica 2.0 TDI 110 kW DSG7 4Joy najdražja – stane namreč 36.279 evrov.

Tokrat so s prenovo predstavili obe karoserijski različici, torej tudi Variant, pri katerem je okrnjena pogonska ponudba. Tako sta ta hip v ceniku oba motorja TSI (tudi eTSI) in oba TDI, skupaj 6 različic. Prav tako v ponudbi ni paketa 50 let, s tem pa je v ceniku različic 23. Najcenejši je tudi tu 1.5 TSI 85 kW z ročnim (6) menjalnikom (26.058 €), najdražji pa znova 2.0 TDI 110 kW DSG7 4Joy (36.832 €).

Tudi pri slovenskem zastopniku menijo, da bo prenovljeni Golf znova pognal prodajo. Cilj je namreč prodati okoli 600 Golfov in 400 Golfov Variantov.◄

Foto: VK