Ford Fiesta: na slovenskem trgu Ford Fiesta: na slovenskem trgu
Uradno 8., sicer pa v resnici (in tehnično) 7. generacija Fieste, ki so jo sicer od leta 1976 prodali v 18 milijonih primerkov, je... Ford Fiesta: na slovenskem trgu

Ford Fiesta: evolucija zunaj, revolucija znotraj.

Uradno 8., sicer pa v resnici (in tehnično) 7. generacija Fieste, ki so jo sicer od leta 1976 prodali v 18 milijonih primerkov, je na voljo kupcem v Sloveniji. Tehnično krepko naprednejša je pri nas naprodaj za od 10.740 evrov.

Medtem ko so v Kölnu pri zunanjosti (pravilno) menili, da je ni treba dosti spreminjati, je bila notranjost (prav tako pravilno) deležna znatnih sprememb, tako tistih, ki jih opazi oko, kot tudi skritih. Tu velja opozoriti na 15 (varnostnih) asistenčnih sistemov, ki so se v Fiesto preselili iz večjih Fordov. Kupcem so z novo generacijo ponudili tudi nekaj več možnosti personalizacije (vključno z dvobarvno karoserijo) in pri Fordu pravijo, da je zdaj na voljo kakih 20 tisoč možnih kombinacij! Te seveda upoštevajo tudi možnost avdio sistema Bang & Olufsen in danes zelo pomembno povezljivost, ki prihaja s Fordovim sistemom Sync (v novi Fiesti je na voljo tudi 3. generacija) in ki zna z avtomobilom povezati telefone z operacijskima sistemoma iOs in Android.

  • 1VK_8452a
  • 1VK_8437
  • 1VK_8435a
  • 1VK_8439ra
  • 1VK_8442a
  • 1VK_8430a
  • 1VK_8429a
  • 1VK_8427
  • 1VK_8423
  • 1VK_8425a

V naboru so trije motorji in sicer 1.1 (51 in 63 kW), 1.0 EcoBoost (74 in 92 kW) ter 1.5 TDCi (63 kW in 88 kW), pri čemer v kombinaciji s 74-kilovatnim ponujajo tudi možnost samodejnega menjalnika. Kljub vse manjšem povpraševanju pri Fordu ponujajo (poleg 5-vratne) tudi 3-vratno karoserijsko različico.

Paketno je Fiesta po novem zelo bogata. Kar sedem osnovnih paketov ponujajo oziroma jih v kratkem bodo ponudili, pri čemer so novi Active (za dva centimetra dvignjena), ST-Line in Vignale. Med njimi ta hip niso na voljo Vignale (napovedan je za december 2017), Active (drugo četrtletje 2018) in športna ST (prav tako druga četrtina 2018).

Upoštevaje število vrat, motorje, menjalnike in pakete opreme je že zdaj v ceniku 45 osnovnih kombinacij. Ob upoštevanju akcijskega popusta 1.800 evrov velja v uvodu zapisana cena za 3-vratno Fiesto 1.1 51 kW Trend, 5-vratna je za 280 evrov dražja, velja pa opozoriti, da takšna različica (med drugim) nima avdio sistema in klimatske naprave. Morda bo na našem trgu zanimiva kombinacija 5-vratne 1.0 EcoBoost 74 kW Style (13.870 €), Titanium (15.520 €) ali ST-Line (16.730 €), najcenejša 5-vratna dizelska je 1.5 TDCi 63 kW Trend (13.200 €), ta hip najdražja nasploh pa je 1.5 TDCi 88 kW ST-Line, ki stane 18.940 evrov. Ko bo na voljo tudi paket Vignale, bo za takšno Fiesto treba plačati preko 20 tisočakov.

Slovenski zastopnik načrtuje letos prodati kakih 200 primerkov, v splošnem pa osvojiti 8-odstotni delež znotraj segmenta majhnih avtomobilov.◄

Foto: VK