Zetsche: novomeški ForFour bo pravi Smart Zetsche: novomeški ForFour bo pravi Smart
Novi Smart ForFour, ki bo nastajal v novomeškem Revozu, bo pravi Smart in bo pripomogel k prvemu dobičku tovarne Smart, je dejal Dieter Zetsche,... Zetsche: novomeški ForFour bo pravi Smart
Sedanjemu Smartu ForTwo se bo jeseni pridružil novi ForFour, ki bo nastajal v Novem mestu.

Sedanjemu Smartu ForTwo se bo jeseni pridružil novi ForFour, ki bo nastajal v Novem mestu.

Novi Smart ForFour, ki bo nastajal v novomeškem Revozu, bo pravi Smart in bo pripomogel k prvemu dobičku tovarne Smart, je dejal Dieter Zetsche, prvi človek koncerna Daimler AG, ki je lastnik tovarne Smart.

Novi Smart ForFour bo podaljšani Smart ForTwo in bo imel vse značilnosti novega ForTwo, je še dejal prvi mož Daimlerja AG. V notranjosti bo več prostora, pogon bo na zadnji kolesni par, hkrati bo imel vrsto dodatkov, ki bodo v veselje kupcem oziroma potnikom, je še dejal Zetsche. Anette Winkler, ki vodi tovarno Smart, pa je dejala, da bo Smart ForFour kombijevska izvedenka FortTwo.

Vsekakor je takšno govorjenje o še nerojenem Smartu ForFour – uradno bo v končni verziji na ogled na pariškem avtomobilskem salonu, na trge pripelje še pred koncem leta – po svoje razumljivo. Leta 2004 je Smart poslal na trg prvi Smart ForFour, vendar avto ni navdušil. Sredi leta 2006 so proizvodnjo ustavili, v tem času pa so prodali približno 133 tisoč vozil; avto je bil naprodaj samo v Evropi. Prvi Smart ForFour je nastajal v sodelovanju z Mitsubishijem, v katerem je imel Daimler AG nekaj časa tudi lastniški delež, avto pa je bil narejen na enaki osnovi kot Mitsubishi Colt.

Prvi Smart ForTwo je nastal leta 1997, uvedel je obdobje novih mini mestnih avtomobilov za dva potnika s pogonom na zadnji kolesi. Po začetnih tehničnih težavah se je avto dokaj dobro uveljavili, saj je tovarna doslej prodala 1,55 milijona vozil, vendar pa lansko leto v tem pogledu ni bilo posebej obetavno, saj je prodaja padla za sedem odstotkov na skupaj 98 tisoč avtomobilov. Zetsche ob tem meni, da pri tako majhnem in cenovno dokaj ‘skromnem’ avtomobilu ni mogoče pričakovati velikih dobičkov, je pa vozilo pomembno zaradi okoljske prijaznosti oziroma skromnega izpusta CO2.

Na istem tekočem traku bo ob Smartu nastajal tudi novi Renault Twingo.

Na istem tekočem traku bo ob Smartu nastajal tudi novi Renault Twingo.