Volkswagen Passat: na slovenskem trgu Volkswagen Passat: na slovenskem trgu
Pri Volkswagnu prav Passat najbolje od vseh modelov kaže, kako se spreminjajo časi – je namreč najstarejši model v paleti, prvič naprodaj davnega 1973.... Volkswagen Passat: na slovenskem trgu
Volkswagen Passat: ne glede na tehnično naprednejšo in cenovno skoraj nespremenjeno ponudbo bodo Slovenci tudi v bodoče najraje kupili različico Variant z 2-litrskim turbodizlom in paketom opreme Comfortline.

Volkswagen Passat: ne glede na tehnično naprednejšo in cenovno skoraj nespremenjeno ponudbo bodo Slovenci tudi v bodoče najraje kupili različico Variant z 2-litrskim turbodizlom in paketom opreme Comfortline.

Pri Volkswagnu prav Passat najbolje od vseh modelov kaže, kako se spreminjajo časi – je namreč najstarejši model v paleti, prvič naprodaj davnega 1973. Od B1 (oziroma Typ 32) do B8, 41 let uspehov, 22 milijonov primerkov. Že od 23.140 evrov.

Morda se del uspeha skriva prav v tem, da gre vse bolj za oblikovno evolucijo, pri tehniki gre pa gotovo za več kot to. Novi Passat je, med drugim, lahko opremljen z 12,3-palčnim zaslonom Active Info, z dvema vrstama žarometov LED, z novo generacijo parkirnega pripomočka (samodejno tudi pravokotno naprej), z aktivnim sistemom za vzvratno vožnjo s prikolico, z naprednim 360-stopinjskim pogledom okrog avtomobila ter s sistemom za prepoznavanje pešcev, ki je nadgradnja zaviranja v sili Front Assist.

  • IMG_9981a
  • IMG_9983a
  • IMG_0048a
  • IMG_0046aw
  • IMG_0045aw
  • IMG_9986a
  • IMG_9988a
  • IMG_9989a
  • IMG_0038w
  • IMG_0040aw
  • IMG_0041w
  • IMG_0055a
  • IMG_0032aw
  • IMG_0037aw
  • IMG_0029
  • IMG_0035w
  • IMG_0036w

Sicer pa je novi Passat od prejšnje generacije za 2 milimetra krajši, a tudi širši (za 12 mm) in nižji od njega, daljše pa je tudi medosje (za 79 mm) – predvsem za povečanje notranjega vzdolžnega prostora, ki je samo na zadnji klopi daljši za 4 centimetre. Večji je tudi prtljažnik.

Sprva bo novi Passat pri nas na voljo z dvema turbodizloma (2.0 TDI 110 in 174 kW), sčasoma pa se jim bodo pridružili 1.4 TSI (92 kW), 1.6 TDI 88 kW in 2.0 TDI 140 kW, sicer pa iz Wolfsburga napovedujejo še nekatere druge motorne različice, predvsem bencinske (1.8 TSI 132 kW, 2.0 TSI 162 in 206 kW), a tudi BlueMotion (95 g/km!) in GTE s hibridnim pogonom. Jasno, menjalniki so lahko tudi dvosklopčni DSG, pogoni pa štirikolesni 4Motion.

Ta hip je, upoštevaje tri osnovne pakete opreme, v ceniku 11 različic s cenami od 23.140 (1.4 TSI BMT Trendline) do 38.585 evrov (2.0 TDI 176 kW BMT DSG 4Motion). Variant je, odvisno od različice, slabega tisočaka in pol dražji od limuzine in bo verjetno tudi bolj zaželen na našem trgu.

Pri Porscheju Slovenija so pripravili dva posebna dodatna paketa opreme, Business za Comfortline in Premium za Highline, pri obeh obljubljajo 40-odstotni prihranek glede na redno ceno posameznih elementov. Ker je šef Volkswagna Martin Winterkorn oznanil, da je novi Passat ‘premijski avtomobil za nepremijsko ceno’, so to vzeli zares tudi pri slovenskem zastopniku, kjer pravijo, da stane novi Passat, upoštevaje boljšo opremljenost, toliko kot prejšnji v akcijski ponudbi!◄

Area Wiew: pripomoček za 360-stopinjski pogled okoli avtomobila ob pomoči 4 širokokotnih kamer; možnih je 17 različnih prikazov.

  • IMG_9991
  • IMG_9992
  • IMG_9993
  • IMG_9994
  • IMG_9995
  • IMG_9997
  • IMG_9998
  • IMG_9999
  • IMG_0002
  • IMG_0003
  • IMG_0005
  • IMG_0006
  • IMG_0008
  • IMG_0010
  • IMG_0011
  • IMG_0012
  • IMG_0013
  • IMG_0014
  • IMG_0027aw

Active Info: digitalni merilniki s številnimi možnostmi prikaza podatkov.

  • IMG_0016aw
  • IMG_0017l
  • IMG_0018l
  • IMG_0019l
  • IMG_0020l
  • IMG_0021l
  • IMG_0022l
  • IMG_0023al
  • IMG_0024al
  • IMG_0025l

Foto: VK