Honda Civic Tourer: naprodaj v Sloveniji Honda Civic Tourer: naprodaj v Sloveniji
 Z nekajgeneracijskim preskokom je znova v ponudbi kombijevska različica Hondinega Civica in ta je pravkar prišla tudi na slovenski trg. Upoštevaje popust v višini... Honda Civic Tourer: naprodaj v Sloveniji
Honda Civic Tourer: s 565-milimetrskim nakladalnim robom, menda najnižjim med tekmeci.

Honda Civic Tourer: s 565-milimetrskim nakladalnim robom, menda najnižjim med tekmeci.

 Z nekajgeneracijskim preskokom je znova v ponudbi kombijevska različica Hondinega Civica in ta je pravkar prišla tudi na slovenski trg. Upoštevaje popust v višini 1.000 evrov je treba zanjo odšteti od 18.990 evrov naprej.

  • 1VK_9930a
  • 1VK_9921ac
  • 1VK_9922ac
  • 1VK_9932a
  • 1VK_9919a
  • 1VK_9926
  • 1VK_9925
  • 1VK_9934
  • 1VK_9935

Tudi Civic Tourer je nastal – od skice preko razvoja in testiranj do proizvodnje – v Evropi, kar daje jasno vedeti, da želi biti všeč predvsem kupcem teh trgov. Osnova je seveda običajna 5-vratna različica, spremenjen (podaljšan, drugačne oblike in z drugačnimi lučmi) je le zadek. Ta je daljši za 235 milimetrov (toliko je daljši tudi Tourer v celem) in skriva 624-litrski prtljažnik. Pod njim je še 117-litrski prostor (če nima rezervnega kolesa – takrat gresta tja dva ‘letalska’ kovčka), pri podrti zadnji klopi pa je njegova prostornina (do stropa, norme VDA) 1.668 litrov. Tudi v Tourerju je sedalo zadnje klopi dvižno, ker je posoda za gorivo nameščena bolj proti prednjemu delu avtomobila. Zaradi podaljšane strehe je na zadnji klopi tudi nekaj več prostora za glave, ena pomembnejših sprememb pa je tudi v nastavitvi podvozja (z volanskim mehanizmom vred), prirejeni za drugačno masno razdelitev na oseh. Med doplačili je med drugim tudi sistem ADS, ki vpliva na značaj blažilnikov in volana, voznik pa ima na voljo tri nastavitve (Comfort, Normal, Sport).

Tourer je na voljo v treh paketih opreme, z dvema motorjema in z dvema menjalnikoma, kar nanese skupaj 21 različic. Po ceniku je, upoštevajoč omenjeni popust, najcenejši 1.8 i-VTEC Comfort, najdražji pa 1.8 i-VTEC Executive s samodejnim menjalnikom, ki stane 29.530 evrov. Dizli stanejo od 20.510 (1.6 i-DTEC Comfort) do 29.520 (1.6 i-DTEC Executive) evrov. V sološnem je Tourer od 5-vratnega dražji za 1.190 evrov.

Sport, drugi paket opreme, dodaja k osnovnemu med drugim alarm, tipalo za dež, zložljivi zunanji ogledali, meglenke, za palec večja kolesa (17), Bluetooth, kamero za vzvratno vožnjo, usnje na volanskem broču, deljivo klimatsko napravo in dva zvočnika.

Zaradi posrečene, dinamične podobe so pri Hondi, tudi v Sloveniji, prepričani, da bodo po njej posegli tudi takšni, ki so sicer ogledovali običajno, 5-vratno različico.

Foto: VK