Toyota C-HR: na slovenskem trgu Toyota C-HR: na slovenskem trgu
Toyotin C-HR, v mnogočem netipična Toyota, je že nekaj časa naprodaj pri slovenskih prodajalcih vozil te znamke, sicer ne dolgo, a dovolj, da pri... Toyota C-HR: na slovenskem trgu
Toyota C-HR: avtomobil, ki se je menda od koncepta do serijskega izdelka rekordno malo spremenil, tako zunaj kot znotraj.

Toyota C-HR: avtomobil, ki se je menda od koncepta do serijskega izdelka rekordno malo spremenil, tako zunaj kot znotraj.

Toyotin C-HR, v mnogočem netipična Toyota, je že nekaj časa naprodaj pri slovenskih prodajalcih vozil te znamke, sicer ne dolgo, a dovolj, da pri zastopniku vedo: Slovenci bomo imeli raje hibridni pogon kot klasičnega. Najcenejši hibrid stane 24.450 evrov.

Po že lep čas uveljavljenem načelu so tudi za C-HR pri Toyoti uporabili najnovejšo platformo in sicer tisto, na kateri je nastal novi Prius 4. generacije. To pomeni, da zlahka gosti hibridni pogon (bencinski 1.8 VVT-i in elektromotor, skupaj 90 kW), a tudi zgolj bencinski motor (1.2 Turbo, 85 kW); v tem primeru si lahko kupec poleg prednjega omisli tudi stalen 4-kolesen pogon.

  • 1VK_5636a
  • 1VK_5592a
  • 1VK_5594a
  • 1VK_5621a
  • 1VK_5623a
  • 1VK_5605cash
  • 1VK_5618a
  • 1VK_5595a
  • 1VK_5604w
  • 1VK_5603
  • 1VK_5597
  • 1VK_5633a
  • 1VK_5634
  • 1VK_5598
  • 1VK_5600
  • 1VK_5607a
  • 1VK_5658a
  • 1VK_5655a
  • 1VK_5664a
  • 1VK_5641l
  • 1VK_5627
  • 1VK_5608

Toda s svojim videzom se zdi C-HR zelo netipična Toyota, pravijo pa, da je netipična tudi v vožnji, saj obljubljajo izjemno vozno dinamiko, kakršno so menda zapovedali povsem z vrha te velike avtomobilske tovarne. Za tremi črkami se skrivata kratici Coupé High Rider ali Compact Hybrid Revolution, pri snovanju avtomobila pa so se, trdijo, posvečali tudi najmanjšim podrobnostim. Med drugim so iz Priusa povzetem pogonu za več dinamike skrajšali diferencial, izpilili aerodinamiko do količnika 0,31 (menda najboljša v razredu), uporabil nanotehnologijo za klimatsko napravo in še v fazi razvoja nekaj desetkrat odpeljali na novo spremenjeno notranjost k specialistu JBL za natančno kalibriranje zvočniškega sistema.

C-HR je na voljo z dvema pogonskima sistemoma, z dvema menjalnikoma, s pogonom na prednji ali na vsa kolesa ter s štirimi osnovnimi paketi opreme. Z osnovnim je na voljo le klasičen bencinski motor, kar da na koncu najnižjo ceno za C-HR in sicer 19.250 evrov. Pri tem motorju (a šele pri boljših paketih opreme) si lahko kupec doplača za menjalnik CVT, ki stane 1.400 evrov. Kdor bo želel vsekolesni pogon, bo moral zanj plačati 2.200 evrov, a obvezno prej kupiti še menjalnik CVT.

Pri slovenskem zastopniku pa načrtujejo prodati okoli 60 odstotkov C-HR s hibridnim pogonom, katerega osnovna cena (na voljo je šele od drugega paketa naprej) je 24.450 evrov in se zgolj s plezanjem po lestvici opreme povzpne do 26.750 evrov, pa še vedno ostane kaj za doplačati. Zato se zdi tudi povsem logična napoved, da bomo Slovenci pokupili več kot polovico C-HR z boljšima (in seveda dražjima) paketoma opreme.

Tako naj bi v polnem letu 2017 na našem trgu prodali kakih 320 C-HR, pri čemer sprva načrtujejo 60-odstotni delež hibridnega pogona, s časom pa to razmerje dvigniti kar na 70 odstotkov. Kakorkoli že, pri Toyoti, in ne zgolj pri slovenskem zastopniku, so popolnoma prepričani v uspeh novega C-HR, v veliki meri zato, ker, kot pravijo, ta hip nima neposrednega tekmeca. C-HR naj bi bil edini kupe križanec na trgu. V tem velikostnem in cenovnem razredu, najbrž.◄

Foto: VK