Škoda Octavia Combi: 1.000 evrov dražja od kombilimuzine Škoda Octavia Combi: 1.000 evrov dražja od kombilimuzine
Na trgu je sedaj tudi Škoda Octavia Combi, verjetno najboljše utelešenje  Škode kot znamke in njenega posrečenega slogana. Z videzom, tehniko in predvsem uporabnostjo... Škoda Octavia Combi: 1.000 evrov dražja od kombilimuzine
Škoda Octavia Combi: cenovno vštric s kombiji modelov Astra, Focus, i30 ter Mégane, prostorsko pa sili v višji razred.

Škoda Octavia Combi: cenovno vštric s kombiji modelov Astra, Focus, i30 ter Mégane, prostorsko pa sili v višji razred.

Na trgu je sedaj tudi Škoda Octavia Combi, verjetno najboljše utelešenje  Škode kot znamke in njenega posrečenega slogana. Z videzom, tehniko in predvsem uporabnostjo ter prostornostjo je zasluženo postala eden najbolj priljubljenih avtomobilov v Sloveniji.

  • 1VK_2752a
  • 1VK_2774a
  • 1VK_2758aw
  • 1VK_2753
  • 1VK_2755
  • 1VK_2761
  • 1VK_2764
  • 1VK_2766aw
  • 1VK_2769a
  • 1VK_2771a
  • 1VK_2772

Pri slovenskem zastopniku so še pred uradnim pričetkom prejeli kar 180 naročil, kar nedvomno jasno kaže, kakšno zaupanje si je pridobil ta model skozi leta. Več kot tretjina prodanih Škod v Sloveniji je Octavij, med njimi pa je v normalnem letu (ko ni menjave modela) skoraj tri četrtine kombijev. In med njimi je nadaljnje tri četrtine različic 2.0 TDI in skoraj toliko z opremo Ambition. Takšna zdaj stane 21.848 evrov. Sicer pa je v ceniku, upoštevaje po štiri bencinske in dizelske motorje, ročne in DSG menjalnike, prednji in 4-kolesni pogon ter tri pakete opreme, 36 različic s cenami od 15.952 (1.2 TSI 63 kW Active) do 28.397 (1.8 TSI DSG 4×4 Elegance) evrov. Pri Porscheju Slovenija so pripravili tudi nekaj zanimivih (ugodnih) primerov financiranja.

Pri Combiju lahko kupec doplača za zložljivo naslonjalo sovoznikovega sedeža, s katerim se prtljažni del na tem mestu podaljša na 2,67 metra, po diagonali pa na 2,92 metra. V osnovi meri prtljažnik kar 610 litrov, v celoti povečan (in brez podrtega sovoznikovega naslonjala) pa 1.740 litrov.

Combi ima serijsko in za doplačilo enake elemente opreme kot kombilimuzina, ima pa tudi strešna nosilca (črna ali srebrna) ter drobne, a uporabne dodatke v prtljažniku za boljši izkoristek in manj stresa pri prevozu prtljage. Prihodnje leto se bo uporabnost še nekoliko povečala z različico Scout, primerno za slabše ceste in kolovoze. Prav tako bo Combi na voljo tudi kot športni RS.

Prejšnjo generacijo so prenehali izdelovati aprila, kar pomeni, da ne bo ponudbe »Tour« (nadaljevanje prodaje prejšnje generacije po ugodnejši ceni), saj njeno vlogo prevzema Rapid. Decembra bo na trge prišel rapid Spaceback (fotografijo si lahko ogledate na http://m.transilvanialive.ro/content.php?node=43383), oblikovno posrečen križanec med kombilimuzino in kombijem.

Foto: VK