Opel Grandland: prenovljen na slovenskem trgu Opel Grandland: prenovljen na slovenskem trgu
Oplov Grandland je s prenovo po štirih letih od predstavitve izgubil črko X v imenu, pridobil pa nekaj pomembnih stvari. Na našem trgu je... Opel Grandland: prenovljen na slovenskem trgu

Nov obraz je sveža oblikovna pridobitev te znamke. Grandland je tretji Opel, ki so mu ga nadeli.

Oplov Grandland je s prenovo po štirih letih od predstavitve izgubil črko X v imenu, pridobil pa nekaj pomembnih stvari. Na našem trgu je naprodaj za najmanj 27.645 evrov.

Srednje veliki športni terenec Grandland X je drugi Opel, ki je nastal v sodelovanju s koncernom PSA (prvi je bil Crossland X), to pa pomeni predvsem, da sloni na enaki platformi (PSA EMP2) kot denimo Peugeot 3008. Toda Grandland je eden tistih vzorčnih primerov, ki dokazuje, da je moč na isti tehnični osnovi narediti tudi zelo drugačen avtomobil, ki zmore poosebljati povsem drugačno znamko iz povsem drugačnega govornega področja.

  • 1VK_9430a
  • 1VK_9428a
  • 1VK_9435a
  • 1VK_9437
  • 1VK_9433a
  • 1VK_9442a
  • 1VK_9440
  • 1VK_9444wa

V resnici prenova ni prinesla prav dosti sprememb, je pa od daleč opazna: Grandland je dobil značilen Oplov ‘vizir’, ki ni le všečen, pač pa tudi od (zelo) daleč prepoznaven. Vizir je zahteval prenovo vsega, kar je pod motornim pokrovom, vključno z žarometoma – ta sta dobila tudi novo generacijo tehnike LED, pri čemer je naprednejši Pixel LED doplačilen. Druge spremembe so malenkostne – napis Grandland se je krepko povečal in se preselil na sredino prtljažniškega pokrova oziroma petih vrat.

Takoj opazna je tudi sprememba v kokpitu. Armaturna plošča je nad komandami za klimatsko napravo povsem nova preko cele širine in z zračnimi režami vred. Merilniki so zdaj digitalni in z več podobami na zaslonu velikosti 12 palcev, nov je tudi zaslon infozabavnega sistema, ki je po novem 10-palčni. Grandland ima zdaj tudi možnost upravljanja vozila na daljavo (aplikacija myOpel) s pametnim telefonom, navigacijo v resničnem času (OpelConnect) in več asistenčnih sistemov. Posebej izstopa nočni vid z infrardečo kamero (prepoznava in na sliki označi tudi pešce in večje živali), kar je tudi med prestižnimi še vedno redka izjema.

Nekaj sprememb je tudi pri pogonski tehniki. Pravijo, da so priključno-hibridnim različicam podaljšali doseg (na 65 km), kar je nedvomno pomembna pridobitev. Sicer pa se je pogonska ponudba nekoliko skrčila, 1,6-litrski bencinski motor namreč ni več na voljo. V ponudbi ostajajo bencinski 1.2 Turbo (96 kW), dizelski 1.5 Diesel (prav tako 96 kW), hibridni (165 sistemskih kW) ter hibridni s 4-kolesnim pogonom (221 sistemskih kW). Menjalnik je vselej 8-stopenjski samodejni, le pri bencinskem 1.2 Turbo je doplačilni.

Ponudba je vseeno, tudi na račun štirih paketov opreme, dovolj pestra. V ceniku je 19 osnovnih kombinacij, med katerimi je najcenejši 1.2 Turbo Business Edition (27.645 €); le 550 evrov je doplačila za drugi paket GS Line, spoštljivih 1.550 evrov pa za samodejni menjalnik. Najcenejši dizel stane 31.115 evrov, najcenejši hibrid 40.940 evrov in najcenejši hibrid s 4-kolesnim pogonom 46.140 evrov. Dobra novica: ob lansiranju ponujajo dva tisočaka popusta.

Prvi primerki prenovljenega Grandlanda bodo v naših salonih sredi novembra, v letu 2022 pa naj bi po predvidevanjih zastopnika pri nas prodali do 300 Grandlandov.◄

Foto: VK