Opel Vivaro: napoved prodaje v Sloveniji Opel Vivaro: napoved prodaje v Sloveniji
Opel Vivaro, ki je nastal kot rezultat sodelovanja med znamkama Renault in Opel, prihaja na slovenski trg 14. novembra. Najcenejši dostavnik (furgon) bo stal... Opel Vivaro: napoved prodaje v Sloveniji
Opel Vivaro: na izbiro je 11 zunanjih barv, od tega kar 4 žive, a najbrž bo prav takle, vključno z obliko karoserije, najbolje prodajan tudi na našem trgu.

Opel Vivaro: na izbiro je 11 zunanjih barv, od tega kar 4 žive, a najbrž bo prav takle, vključno z obliko karoserije, najbolje prodajan tudi na našem trgu.

Opel Vivaro, ki je nastal kot rezultat sodelovanja med znamkama Renault in Opel, prihaja na slovenski trg 14. novembra. Najcenejši dostavnik (furgon) bo stal 21.173 evrov.

Za Vivaro torej velja veliko tistega, kar smo že zapisali za Trafic (ki je na našem trgu že naprodaj kak mesec): da gre za naslednjo generacijo srednje velikega dostavnika iz istega sodelovanja, ki je po zagotovilih Opla (in Renaulta) obdržala vse dobre lastnosti prejšnjega in jih nadgradila z novimi, tudi sodobnejšimi rešitvami.

  • 1VK_0637a
  • 1VK_0639a
  • 1VK_0643
  • 1VK_0650a
  • 1VK_0644a
  • 1VK_0649
  • 1VK_0640a
  • 1VK_0657
  • 1VK_0659aw
  • 1VK_0658w

Vivaro bo na voljo s štirimi turbodizli; vsi imajo 1,6 litra prostornine, razlikujejo se le po zmogljivostih in delno tudi po tehniki. ‘Enoturbinska’ zmoreta 66 ali 85 kilovatov (90 ali 115 ‘konj’), biturbo stroja pa dajeta 88 ali 103 kilovate (120 ali 140 ‘konj’). Od tule se vidi nesmiselno doplačati dobrih 700 evrov za prehod na prvi biturbo, a menda je prav ta opazno varčnejši (in čistejši), zato se ta prirastek cene lahko hitro utopi v stroških obratovanja. Inženirji so motorjem v primerjavi s predhodnikom porabo zmanjšali vsaj za liter na 100 kilometrov, med drugim tudi s sistemom Start/Stop, pa z regenerativnim zaviranjem, z zmanjšanim notranjim trenjem in z izboljšanim vbrizgom, nekaj pa je prinesla še izboljšana aerodinamika.

Tudi Vivaro je lahko gospodarsko ali osebno vozilo, gospodarskih pa je, gledano karoserijsko, cela vrsta: dve dolžini (medosni razdalji), dve višini, dve nosilnosti, enojna ali dvojna kabina, sredi 2015 pa pride še šasija s kabino.

Opel ima tudi v Sloveniji velike ambicije tudi na področju gospodarskih vozil, začenši z Vivarom. Cene novega modela bodo v primerjavi s prvo generacijo nekaj višje, kar pač prinaša uvedba novega modela z več serijske opreme, tudi denimo na račun podaljšanih servisnih intervalov. Gre pa takole: večina gospodarskih vozil se seveda proda brez DDV in pri Oplu ponujajo denimo različico L1H1 1.6 CDTI 66 kW s klimatsko napravo (ki je za doplačilo!) za 15.267 evrov, upoštevaje 2.700 evrov popusta in brez DDV. Sicer pa je v ceniku takšen Vivaro (brez klimatske naprave) vreden 21.173 evrov z DDV, enak Vivaro s sedeži pa je po istem ceniku vreden 26.657 evrov.◄

Foto: VK