Detroit 2014: Kia GT4 Stinger Detroit 2014: Kia GT4 Stinger
Južnokorejska Kia je v avtomobilskem svetu  nekaj podobnega kot prav tako južnokorejski Samsung, ki podira vse rekorde na trgu prenosnih telefonov, TV sprejemnikov in... Detroit 2014: Kia GT4 Stinger
Kia GT4 Stinger: klasičen kupe 2+2 z zadnjim pogonom, uradno še brez načrtov za serijsko proizvodnjo.

Kia GT4 Stinger: klasičen kupe 2+2 z zadnjim pogonom, uradno še brez načrtov za serijsko proizvodnjo.

Južnokorejska Kia je v avtomobilskem svetu  nekaj podobnega kot prav tako južnokorejski Samsung, ki podira vse rekorde na trgu prenosnih telefonov, TV sprejemnikov in podobnih reči. Kia to počne seveda na trgu avtomobilov.

  • Kia GT4 Stinger (action 1) (Medium)
  • Kia GT4 Stinger (static 1) (Medium)
  • Kia GT4 Stinger (interior) (Medium)
  • Kia GT4 Stinger (action 2) (Medium)

Po tistem, ko je šef oblikovanja tako Kij kot Hyundaijev (in prav je vedeti, da je Hyundai lastnik Kie) postal Nemec Peter Schreyer (ko je bil pri Audiju oziroma koncernu VW, je narisal tudi Audi TT), je ta tovarna postala nekakšna svetovna uspešnica. V Detroitu so postavili na ogled študijo GT4 Stinger, dobre 4,3 metra dolgi kupe, ki je prav tako nastal v Kaliforniji in ki ima pogon na zadnji kolesi. Pravijo, da naj bi se avto, ki je videti zelo dobro, na cestah pojavil leta 2016, za pogon pa bo vsaj na začetku skrbel 2,0-litrski bencinski turbo motor s 315 ‘konji’. Za njim je 6-stopenjski ročni menjalnik, kar bo varianta zgolj za druge, ne pa ameriški trg, to je menda jasno.

Foto: Kia