Opel Insignia: na slovenskem trgu
Novice 07/06/2017 Vinko Kernc
Insignia, ki je leta 2008 po zaslugi marka Adamsa, šefa oblikovalskega studia pri Oplu, obrnila podobo avtomobilov iz Rüsselsheima na glavo, je na trgih vztrajala neobičajnih 9 let in kar je še bolj presenetljivo – bila je do konca prodajno uspešna. Še več si pri Oplu obetajo od nove Insignie, ki je pri nas naprodaj za od 22.100 evrov.
Smo ravno v času preporoda Oplove ponudbe, ki jo sami imenujejo 7 v 17 (7 novosti v letu 2017) in v katerem igra glavno vlogo prav Insignia. Nobena skrivnost ni, da se oblikovno zgleduje po konceptu Monza iz leta 2013, najbrž pa tudi ne, da skuša dodatek Grand Sport v imenu vzbuditi več pozornosti. Prav dosti ni zrasla v dolžino in širino in je celo za slabe 3 centimetre nižja, a so vseeno uspeli milimetrsko do centimetrsko povečati njeno notranjost.
Oblika, vozna dinamika (za 175 oziroma 200 kilogramov je lažja!) in napredne tehnologije jo skušajo približati premijskemu razredu, pri tem pa ohranja praktičnost, vključno z velikostjo prtljažnika, kakršne so bili vajeni dosedanji kupci Insignie. Sedaj je med drugim na voljo s projicirnim zaslonim, s sedežema s certifikatom AGR, s številnimi asistenčnimi sistemi, s sistemom Onstar, z naprednimi žarometi Intellilux (ki zdaj svetijo do 400 metrov daleč) ter z novo ponudbo personalizacije Exclusive.
Dokler se ne pridruži Country Tourer (proti koncu leta), sta na voljo 5-vratna Grand Sport in kombijevska Sports Tourer, obe s štirimi osnovnimi paketi opreme. Še vedno ju bo moč izbrati s številnimi motorji; bencinski so prostornine 1,5 in 1,6 litra, dizelski 1,6 in 2,0 litra, vsi pa so prisilno polnjeni. Bencinski zmorejo 104, 122 in 191 kilovatov, dizelski pa 81, 100, 125 in 154 kilovatov. Menjalniki so 6-stopenjski ročni in 6- ali 8-stopenjski samodejni, pogon pa prednji ali štirikolesen (le z najzmogljivejšima motorjema). Vsega skupaj je za zdaj v ceniku 50 (19 + 31) kombinacij kombilimuzin in 42 (19 + 23) kombijev, torej skupaj kar 92 različic!
Najcenejša je 1.5 Turbo 104 kW, najcenejša dizelska (1.6 CDTI 81 kW) stane 23.600 evrov, različica 1.6 CDTI 100 kW Edition stane 24.700 evrov, Sports Tourer pa je za 1.100 evrov dražji. V osnovi se bo na trgu zoperstavila Mondeu, Talismanu, Superbu in Passatu, pri Oplu pa upajo, da tudi A4, seriji 3, razredu C, V/S60 in celo A6, seriji 5 in razredu E. S takšnimi ambicijami bi jih v Sloveniji radi v prvem letu dni prodali preko 700 in s tem ostati na ‘stopničkah’ v segmentu.◄
Foto: VK