Mercedes-Benz Vito: na slovenskem trgu Mercedes-Benz Vito: na slovenskem trgu
Dobra dva meseca po tem, ko je na naš trg prišel razred V, je zdaj naprodaj tudi njegova gospodarska različica Vito. Najcenejši med bogato... Mercedes-Benz Vito: na slovenskem trgu
Mercedes-Benz Vito: kot 6-sedežni Mixto 111 CDI s prednjim pogonom stane 27.660 evrov.

Mercedes-Benz Vito: kot 6-sedežni Mixto 111 CDI s prednjim pogonom stane 27.660 evrov.

Dobra dva meseca po tem, ko je na naš trg prišel razred V, je zdaj naprodaj tudi njegova gospodarska različica Vito. Najcenejši med bogato ponudbo je Furgon 109 CDI, ki stane (z DDV) 23.510 evrov.

Tri karoserijske različice so v ponudbi: Furgon, Mixto in Tourer. Furgon je klasičen dostavnik z eno vrsto sedežev in tovornim delom za njimi,  Mixto je furgon z dvojno kabino in s šestmi sedeži ter s tovornim delom za njimi, Tourer pa je namenjen prevozu oseb. Tourer prihaja v treh paketih, Base, Pro in Select. V tem zaporedju narašča udobje v njem, a seveda tudi kot Select ne doseže ravni kakovosti in udobja razreda V.

Novi Vito bo imel lahko dve različni medosni razdalji; na kratki bosta dve dolžini karoserije (običajna in podaljšan zadnji previs), na dolgi ena, torej bodo skupaj dolžine tri.

Po novem bo Vito na voljo s tremi pogoni. Če bo imel prednji pogon, bo motor nameščen spredaj prečno. Ko bo motor nameščen spredaj vzdolžno, bo lahko imel zadnji pogon ali štirikolesen pogon, v osnovi povzet iz osebnih Benzov, a prilagojen dostavniški rabi. S prednjim pogonom bo nekaj cenejši in bo imel v primerjavi z zadnjim pogonom 120 kilogramov večjo nosilnost.

  • IMG_0079
  • IMG_0072
  • IMG_0087
  • IMG_0071
  • IMG_0078
  • IMG_0091
  • IMG_0092
  • IMG_0099
  • IMG_0100
  • IMG_0103aw
  • IMG_0105
  • IMG_0106
  • IMG_0107
  • IMG_0109a

Še na kratko o motorjih. S prednjim pogonom bosta na izbiro motorja 109 in 111 CDI, z zadnjim 114 in 116 CDI, z zadnjim ali štirikolesnim pa motor BlueTEC, ki je za zdaj edini, ki zadosti normam Euro6.

Ker gre za dostavnik, je izbira izjemno pestra, še posebej na račun pogona, ki je edinstven v takšni obliki med dostavniki. A navkljub dostavniški zasnovi ima Vito (lahko) sistem Pre-Safe, sistem za mrtve kote, sistem za držanje smeri znotraj prometnega pasu, sistem za nadzor zbranosti voznika, pomoč pri vožnji v močnem bočnem vetru (nadgradnja stabilizacijskega ESP), parkirni pripomoček s kamero in še marsikaj, kar smo sicer vajeni iz osebnih Benzov.

Zaradi tolikšne pestrosti tudi o cenah le na kratko. Najcenejši je Furgon 109 CDI (prednji pogon, 23.510 €), podaljšan stane 24.230 evrov, na dolgi medosni razdalji pa 24.950 evrov. Najcenejši Furgon z zadnjim pogonom je 114 CDI, ki stane 26.580 evrov. Najcenejši Mixto stane 26.690 evrov, Najcenejši Tourer je Base za 29.140 evrov, najdražji med vsemi pa je Tourer 119 BlueTEC Select, ki stane 44.590 evrov.

Vse različice niso na voljo takoj ob začetku prodaje, pač pa bodo prihajale postopoma. Na fotografijah je Mixto, ki je že na trgu in bo po predvidevanjih slovenskega zastopnika med najbolj priljubljenimi tudi pri nas.◄

Foto: VK

Preberite tudi