Mercedes-Benz SLC in SL: prenovljena na slovenskem trgu Mercedes-Benz SLC in SL: prenovljena na slovenskem trgu
Kot so pri Daimlerju že napovedali, so zdaj, po petih letih ob prenovi malega SLK temu tudi spremenili ime v SLC. Le leto mlajši... Mercedes-Benz SLC in SL: prenovljena na slovenskem trgu
Mercedes-Benz SLC (levo) in SL: stuttgartska vetrnjaška tradicija.

Mercedes-Benz SLC (levo) in SL: stuttgartska vetrnjaška tradicija.

Kot so pri Daimlerju že napovedali, so zdaj, po petih letih ob prenovi malega SLK temu tudi spremenili ime v SLC. Le leto mlajši je veliki SL, ki je sicer obdržal tradicionalno ime, a so ga prav tako narahlo prenovili. Oba sta že naprodaj v Sloveniji in sicer za od slabih 37 oziroma dobrih 116 tisoč evrov.

SLC, katerega korenine segajo 20 let v preteklost, je dobil novo motorno masko, odbijač in zadnje luči zunaj in nove merilnike ter večji osrednji zaslon (7 palcev) za povezljivost s pametnimi telefoni in Garminovo (doslej Beckerjeva) navigacijsko napravo znotraj. Cenik je bogatejši za eno pogonsko različico – 43 AMG, ki stane 71.500 evrov, sicer pa je najcenejši SLC 180, ki stane 36.900 evrov. Na voljo je tudi dizelski 250 d in sicer za 44.900 evrov, vsega pa je v ceniku 5 motornih možnosti.

  • 1VK_1897a
  • 1VK_1912a
  • 1VK_1895a
  • 1VK_1883
  • 1VK_1915
  • 1VK_1910
  • 1VK_1894la
  • 1VK_1899
  • 1VK_1887
  • 1VK_1904
  • 1VK_1881w
  • 1VK_1871shla
  • 1VK_1877
  • 1VK_1889
  • 1VK_1890
  • 1VK_1914
  • 1VK_1891a
  • 1VK_1875
  • 1VK_1977ca
  • 1VK_1957a
  • 1VK_1948
  • 1VK_1964a
  • 1VK_1920
  • 1VK_1941a
  • 1VK_1955
  • 1VK_1938
  • 1VK_1856a
  • 1VK_1952a
  • 1VK_1951a
  • 1VK_1933w
  • 1VK_1931w
  • 1VK_1935w
  • 1VK_1860
  • 1VK_1859
  • 1VK_1924
  • 1VK_1928a
  • 1VK_1926
  • 1VK_1937w
  • 1VK_1966
  • 1VK_1956

Kar šest desetletij pa poznamo že SL, ki je s tokratno prenovo dobil motorno masko v slogu dirke Carrera Panamericana – tako kot njihovi dirkalniki v 50. letih prejšnjega stoletja na omenjeni dirki bodo imeli, začenši s pravkar prenovljenim SL, vsi športni Benzi višjega razreda zgornji del maske motorja ožji od spodnjega. Dobil je tudi večje reže za zajem zraka, nova platišča, tri barve ambientalne osvetlitve, nekaj kilovatov v motorju več in pri šibkejših različicah 9- namesto 7-stopenjskih samodejnih menjalnikov. Cene zanj so seveda krepko višje in celo višje od najdražjega SLC, saj stane SL najmanj 116.300 evrov (SL 400). Več kot trikrat dražji je 65 AMG, ki stane kar 350.800 evrov(!), vsega skupaj pa so v ceniku 4 motorne možnosti.

Letos pričakujemo tudi v Sloveniji nova klasična kabrioleta (platnena streha, možnost izbire med 4 barvami) C in S, pa seveda tudi GLC Coupé. Pri tem velja spomniti, da ima Daimler v paleti že kar 32 modelov, ob tem pa napovedujejo še nekaj novih v prihodnjih letih. Sicer pa pri slovenskem zastopniku za vozila te znamke menijo, da bi lahko malih SLC v enem letu prodali okoli 10, velikega SL pa enega (ki je že prodan) ali dva. Vemo, zakaj tako malo.◄

Foto: VK

Preberite tudi