Audi A8: prenovljen na slovenskem trgu Audi A8: prenovljen na slovenskem trgu
Vsem prodajno uspešnim športnim terencem navkljub je limuzina A8 še vedno Audijev zastavonoša. Četrto generacijo (D5) so predstavili jeseni 2017, mu letošnjega februarja namenili... Audi A8: prenovljen na slovenskem trgu

Audi A8: krilca kot dekorativni element motorne maske in zalomljen spodnji rob žarometov.

Vsem prodajno uspešnim športnim terencem navkljub je limuzina A8 še vedno Audijev zastavonoša. Četrto generacijo (D5) so predstavili jeseni 2017, mu letošnjega februarja namenili manjšo prenovo, od nedavnega pa je naprodaj tudi na našem trgu za najmanj 98.640 evrov.

S prenovo je zrasel za skromna dva milimetra, kar gre predvsem na račun spremenjenega prednjega dela: motorna maska ima drugačen vzorec rež, drugačen je odbijač, žarometa spremenjene oblike pa imata naprednejšo tehniko. V osnovi sta LED, za doplačilo pa matrični LED ali celo (novi) digitalni matrični LED, pri katerih ima vsak 1,3 milijona gibljivih mikrozrcal …

  • 1VK_1438a
  • 1VK_1435
  • 1VK_1440
  • 1VK_1443
  • A218136_medium
  • A218138_medium
  • 1VK_1444

Bok prinaša spremenjen spojler na pragovih ter šest novih platišč, zadek (serijsko) tehniko OLED za luči in nekoliko bolj poudarjen difuzor, karoserija pa je dobila štiri nove barve (siva, zelena in dve modri) ter možnost mat barve za pet odtenkov.

Osnovni basis in doplačljivi paket chrome za zunanjost ostajata, novost pa je paket S Line v dveh izvedbah – običajni in z dodatkom diskretnih črnih dekorativnih elementov. S Line po novem obsega tudi notranjost, prepoznaven pa je, med drugim, po drugačnih odbijačih, motorni maski, platiščih, trikrakem volanskem obroču in aluminijastih stopalkah.

Pri Audiju so nekoliko poenostavili ponudbo notranjosti, usnje je serijsko, doplačilna je tkanina Dinamica (ekološka različica dobro poznane Alcantare). Doplačilna sta tudi zaslona velikosti 10,1 palca na hrbtih prednjih sedežev, ki sta lahko neodvisna od infozabavnega sistema, manjši zaslon (5,7 palca) na osrednjem naslonjalu za roke zadnje klopi, ki je bil doslej odstranljiv, pa je po novem fiksen.

V naboru asistenčnih sistemov (ADAS), ki jih je do 38, so poleg že omenjenih žarometov med drugim še prediktivno aktivno podvozje, samodejno parkiranje (možno tudi le s pomočjo pametnega telefona od zunaj), 3-razsežnostni pogled od zgoraj, opozorilo ob izstopu, pomoč pri zavijanju, pomoč v križiščih, pomoč za ozke prehode, pomoč pri zastojih, nočni vid in tako naprej.

Na izbiro je pet motorjev; dizelski zmore 210 kilovatov, štirje bencinski pa 250, 338, 420 (S8) in 340 kilovatov. Menjalnik je vselej 8-stopenjski samodejni, pogon je serijsko quattro, vsi motorji pa imajo blago hibridno tehniko, z izjemo 340-kilovatnega bencinskega, ki je priključni hibrid.

Najcenejši A8 po prenovi je dizelski 50 TDI quattro, ki stane 98.640 evrov in za katerega pri slovenskem zastopniku menijo, da bo šel pri nas najbolje v denar. Najcenejši bencinski je 250-kilovatni 55 TFSI quattro (100.370 €), najdražji pa seveda S8 4.0 TFSI quattro, za katerega je treba pripraviti najmanj 143.050 evrov. Podaljšana različica A8 L je za 3.600 evrov dražja. Če bo šlo po načrtih, bodo vsako leto pri nas prodali kakih 10 prenovljenih A8.◄

Foto: VK, Audi