Mercedes-Benz GLC Coupé in prenovljeni GLA: na slovenskem trgu Mercedes-Benz GLC Coupé in prenovljeni GLA: na slovenskem trgu
  Letošnjega marca predstavljena omenjena Mercedes-Benza sta od nedavnega naprodaj na našem trgu. Za GLC Coupé bo treba odšteti najmanj 68.700 evrov, za prenovljeni... Mercedes-Benz GLC Coupé in prenovljeni GLA: na slovenskem trgu

Mercedes-Benz GLC Coupé: odslej z izjemnim količnikom upora zraka.

 

Letošnjega marca predstavljena omenjena Mercedes-Benza sta od nedavnega naprodaj na našem trgu. Za GLC Coupé bo treba odšteti najmanj 68.700 evrov, za prenovljeni GLA pa 47.990 evrov.

  • 23C0216_004_0c
  • 23C0216_038_0c
  • 23C0216_008_0c
  • 23C0216_065_0
  • 23C0216_061_0
  • 23C0216_072_0
  • 23C0217_069_0
  • 23C0216_079_0

GLC Coupé je (kupejevska) karoserijska različica pri nas oktobra lani predstavljenega GLC. Zagotovo pomembna izboljšava gre na račun aerodinamike – v primerjavi s kupejem prejšnje generacije so uspeli količnik upora zmanjšati z (najmanj, odvisno od različice) 0,31 na le (najmanj) 0,27, pri tem pa je tudi milimetrsko zrasel v dolžino (plus 32 mm) in višino (plus 5 mm).

V osnovi oziroma tehnično je kupe praktično enak kot osnovna različica ‘SUV’, glavna razlika pa je v obliki zadka, vključujoč seveda tudi obliko in velikost prtljažnika. Ta je, v primerjavi s prejšnjo generacijo, večji in meri od 545 do 1.490 oziroma pri hibridih od 390 do 1.335 litrov.

Vsi GLC Coupéji imajo 2-litrski 4-valjni motor, 9-stopenjski samodejni menjalnik ter 4-kolesni pogon 4Matic. V ceniku je sedem različic; štiri so blago hibridne, kjer za pomoč služi elektromotor s 17 kilovati moči, tri pa hibridne. Blagi hibridi strežejo z močmi od 145 (220 d) do 198 kilovatov (300 d), hibridi pa s sistemskimi močmi od 230 (300 e) do 280 kilovatov (400 e). Cene se gibljejo od 68.700 evrov za 200 4Matic do 86.700 evrov za 400 e 4Matic.

  • 23c0096_002c
  • 23c0097_006

GLA so po dobrih treh letih prenovili: najlažje ga bo prepoznati po novih žarometih in zadnjih lučeh, morda tudi po treh novih platiščih, znotraj pa po novi različici infozabavnega sistema MBUX, ki se zdaj tudi brezžično poveže s pametnimi telefoni. Odslej je dvojni zaslon velikosti 10,3 placa vsak serijski in v GLA je zdaj tudi sicer več serijske opreme.

Bencinski motorji so po novem vsi elektrificirani in opremljeni z dvosklopčnim menjalnikom (7 ali 8 prestav). Blago hibridne različice imajo 48-voltni sistem za zaganjalnik/alternator/elektromotor moči 10 kilovatov, ki pomaga pri speljevanju ali pospeševanju. Izpopolnjena priključno-hibridna različica 350 e ima po novem ob nespremenjeni sistemski moči za 5 kilovatov zmogljivejši elektromotor (zdaj 80 kW).

V ceniku so štiri dizelske in sedem bencinskih različic, vključno z dvema AMG. Cene dizlov segajo od 48.990 (180 d) do 56.190 evrov (220 d 4Matic), bencinskih pa od 47.990 (180) do 57.390 evrov (250 4Matic). Priključni hibrid 250 e stane od 57.990 evrov, različic AMG pa 67.990 (35 AMG 4Matic) oziroma 83.990 evrov (45 S AMG 4Matic).◄

Foto: Mercedes-Benz