Ferrari 250 GTO Serie 2 1964 Ferrari 250 GTO Serie 2 1964
Ferrari 250 GTO je bil homologacijski model, namenjen za dirke v razredu GT. Osnova je bila Ferrari 250 GT Berlinetta SWB (‘Short Wheel Base’... Ferrari 250 GTO Serie 2 1964

Resničnega je poganjal Ferrarijev 3-litrski motor Colombo V12 z 221 kilovati moči pri 7.500 vrtljajih v minuti.

Ferrari 250 GTO je bil homologacijski model, namenjen za dirke v razredu GT. Osnova je bila Ferrari 250 GT Berlinetta SWB (‘Short Wheel Base’ oziroma medosna razdalja).

Ferrari je vozilo prvič predstavil na letni predsezonski tiskovni konferenci januarja 1962 v Maranellu. Razvoj GTO je bil v začetku podrejen glavnemu inženirju Ferrarija Giottu Bizzariniju, izdelava karoserije je potekala v Scagliettiju, kje so bila pozneje zgrajene skoraj vse karoserije. Potem ko je Bizzarini lera 1962 zapustil Ferrari, je njegov naslednik Mauro Forghieri skupaj z Scagliettijem nadaljevala razvoj tega avtomobila za sezono 1963 in 1964.

  • BBR73A (4)
  • BBR73A
  • BBR73A (6)
  • BBR1820 (3) novo
  • BBR73A (3)

Za sezono 1964 so bila zgrajena tri popolnoma nova vozila z namenom, da poboljšajo aerodinamiko. Tako so dobili preoblikovano streho in stebriček B ter nova prednji in zadnji del.

Danes ti avtomobili dosegajo astronomske cene na dražbah. Tako je na primer Ferrari 250 GTO serije 2 s številko šasije 3423 GT na dražbi RM Sotheby’s leta 2018 dosegel neverjetno ceno 48,5 milijona dolarjev.

Zdaj ponuja BBR ta avtomobil v merilu 1:43 za precej manj denarja. Znova narejen v izredni kvaliteti ta model stane samo 219 evrov.

Georg Gedl

Foto: BBR