Ferrari 250 GTO je bil homologacijski model, namenjen za dirke v razredu GT. Osnova je bila Ferrari 250 GT Berlinetta SWB (‘Short Wheel Base’ oziroma medosna razdalja).
Ferrari je vozilo prvič predstavil na letni predsezonski tiskovni konferenci januarja 1962 v Maranellu. Razvoj GTO je bil v začetku podrejen glavnemu inženirju Ferrarija Giottu Bizzariniju, izdelava karoserije je potekala v Scagliettiju, kje so bila pozneje zgrajene skoraj vse karoserije. Potem ko je Bizzarini lera 1962 zapustil Ferrari, je njegov naslednik Mauro Forghieri skupaj z Scagliettijem nadaljevala razvoj tega avtomobila za sezono 1963 in 1964.
Za sezono 1964 so bila zgrajena tri popolnoma nova vozila z namenom, da poboljšajo aerodinamiko. Tako so dobili preoblikovano streho in stebriček B ter nova prednji in zadnji del.
Danes ti avtomobili dosegajo astronomske cene na dražbah. Tako je na primer Ferrari 250 GTO serije 2 s številko šasije 3423 GT na dražbi RM Sotheby’s leta 2018 dosegel neverjetno ceno 48,5 milijona dolarjev.
Zdaj ponuja BBR ta avtomobil v merilu 1:43 za precej manj denarja. Znova narejen v izredni kvaliteti ta model stane samo 219 evrov.
Georg Gedl
Foto: BBR