Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu
Že dolgo ne more biti presenečenje: ASX, 4,3 metra dolgi športni terenec, je globalno tretji najbolje prodajani Mitsubishi in Evropa je zanj najpomembnejši trg,... Mitsubishi ASX: prenovljen na slovenskem trgu

Mitsubishi ASX: od daleč prepoznavna prenova zaradi povsem novega prednjega dela.

Že dolgo ne more biti presenečenje: ASX, 4,3 metra dolgi športni terenec, je globalno tretji najbolje prodajani Mitsubishi in Evropa je zanj najpomembnejši trg, pri nas pa je to sploh najbolje prodajan avtomobil te znamke. S tokratno prenovo stane od 16.150 evrov.

To je že tretja generacija Mitsubishijevega RVR, predstavljena leta 2010, in tole je že četrta prenova te generacije. Tokrat so mu, kot je bilo za pričakovati, povsem spremenili prednji del. Odeli so ga v njihov značilni dinamični ščit (”Dynamic Shield”), kakršnega poznamo že nekaj časa z drugih modelov. Od prednje šipe naprej je vse, kar je videti, novo, vključno z žarometi, ki so odslej LED. Poleg tega so mu spremenili še zadnji odbijač, zadnje luči ter platišča in dodali nekaj lepotnih dodatkov. Zdaj ima lahko tudi panoramsko strešno okno z osvetlitvijo LED.

  • 1VK_9036a
  • 1VK_9047a
  • 1VK_9053a
  • 1VK_9052a
  • 1VK_9046a
  • 1VK_9057a
  • 1VK_9055
  • 1VK_9058a
  • 1VK_9059a
  • 1VK_9062

V kokpitu so spremembe na sedežih (nova oblazinjenja) ter na sredinskem delu armaturne plošče: zaslon je znano večji (zdaj 8 palcev oziroma 20,32 cm) in zna predvajati tudi video (preko USB), navigacijski sistem je TomTom, predvsem pa je operacijski sistem znatno hitrejši.

ASX ima s prenovo povsem spremenjeno motorizacijo. Dizlov, kot je bilo pričakovati, ni več, dvolitrski bencinski stroj pa je v njem povsem nov. Zmore 110 kilovatov (prejšnji 1.6 je imel 86 kW) ter 195 Njutonmetrov (prej 154 Nm) in ponuja tudi izbiro športne nastavitve. Menjalnik je pri prednjem pogonu ročni (5) ali za doplačilo neskončnostopenjski CVT, ta pa je pri štirikolesno gnani različici (ki je po premoru znova na voljo) serijski. CVT je moč pretikati tudi ročno (zavolanski ročici) in simulira 6 fiksnih prestav. Novih je še nekaj asistenčnih sistemov, tudi samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev.

ASX je, upoštevaje pogon in paket opreme (teh je pet), na voljo v osmih osnovnih različicah. Najcenejši je 2.0 2WD Inform (16.150 €), najdražji dvokolesno gnani pa je Intense+ (19.350 €). Menjalnik CVT (ni možen pri opremi Inform) stane dodatnih 1.500 evrov. Najcenejši 4-kolesno gnani je Invite (21.150 €), najdražji nasploh pa je 4WD Instyle, ki stane 25.650 evrov. Pri zastopniku menijo, da je na našem trgu prostora za okoli 200 prenovljenih ASX na leto.◄

Foto: VK