Na slovenskem trgu je prenovljena Giulietta z nekoliko spremenjeno zunanjostjo, s še nekaj bolj spremenjeno notranjostjo in z dodelanimi, varčenjšimi motorji. Najcenejša zdaj stane 15.950 evrov.
Na zunanjosti bodite pozorni na novo masko (nekoliko spremenjen Alfin trikotnik), žarometa (s črno notranjostjo), meglenke (drug videz), platišča (nove oblike) in barve (tri nove), za poznavalce pa še malenkost, da zdaj Alfin trikotnik na Giulietti nima več prečne kromaste letvice na vrhu.
Z uporabniškega zornega kota pa bolj razveselijo notranje spremembe: armaturna plošča, ki nima več ‘avio’ stikal, je zdaj drugačne oblike in na njej je zdaj tudi zaslon (Uconnect), kakršnega smo vajeni pri večini tekmecev. Serijsko je zaslon 5-palčen, za doplačilo pa 6,5-palčen in takrat vsebuje tudi navigacijsko napravo. Novi so še volanski obroči – serijski je zdaj tisti iz prejšnje QV, drugi pa imajo novo obliko, znotraj katere je tudi del Alfinega trikotnika. Novi so še sedeži z več bočnega oprijema in z drugim oblazinjenjem, drugačne barvne kombinacije notranjosti ter izboljšano zvočno udobje.
Osnovni paketi opreme so trije plus QV (ki označuje najzmogljivejšo Giulietto z motorjem 1750 TBi 16V), motorji so štirje bencinski in trije turbodizelski, menjalnika pa osnovni ročni in dvosklopčni TCT v kombinaciji s tremi motorji. Skupaj je v ceniku 13 različic s cenami od 15.950 (1.4 TB 16V Impression) do 26.500 evrov (1750 Tbi 16V TCT Quadrifoglio Verde). Najcenejši dizel je 1.6 JTDm 16V Impression, ki stane 17.350 evrov, z 900 evri pa napredujete iz osnovnega paketa na naslednjega, to je Progression.
Morda velja omeniti še ‘cuore’ oziroma srce. Motor za QV je pošteno dodelan, vse od aluminijastega bloka (namesto litoželeznega) naprej in je povzet iz modela 4C. Precej pa so izboljšani tudi drugi motorji; z manjšimi porabo in izpusti ima tako 1.6 JTDm za 120 kilometrov več dometa, 2.0 JTDm pa 95, a tudi 30 Njutonmetrov več navora.
Pri Avtu Triglav napovedujejo razširitev ponudbe v bližnji prihodnosti z dodatnim paketom Exclusive ter z motorjem, ki bo deloval tudi na zemeljski plin (LPG).
Foto: VK