Abarth 595: prenovljen na slovenskem trgu Abarth 595: prenovljen na slovenskem trgu
Abarth, znamka športno dirkaških Fiatov, se je vrnila, o tem ni dvoma. Poleti predstavljena kolekcija prenovljenega modela 595 je zdaj naprodaj tudi v Sloveniji;... Abarth 595: prenovljen na slovenskem trgu
Prepoznaven (tudi) po novih zadnjih lučeh ter po izrazitejšem difuzorju: Abarth 595.

Prepoznaven (tudi) po novih zadnjih lučeh ter po izrazitejšem difuzorju: Abarth 595.

Abarth, znamka športno dirkaških Fiatov, se je vrnila, o tem ni dvoma. Poleti predstavljena kolekcija prenovljenega modela 595 je zdaj naprodaj tudi v Sloveniji; za najcenejšega je pri nas treba odšteti 18.990 evrov.

S spremembami in izboljšavami, ki jih je lani poleti prenovljenemu 500 namenil Fiat, se zdaj ponaša tudi 595, polet tega pa so pri Abarthu dodali še izboljšane notranje (še vedno pa ‘tehnične’ in/ali športne) materiale, nove sedeže in volanski obroč, pa tudi nov Beatsaudio sistem – slednji je seveda na voljo za doplačilo. Nov je še osrednji zaslon, serijsko 5-palčen, za doplačilo pa 7-palčen in z ločljivostjo HD.

Abarth je nekoliko posodobil tudi zunanjost: nov je prednji odbijač z bolj učinkovitimi zračnimi režami, nova in prav tako učinkovitejša pa sta difuzor in spojler na zadku. Poleg oblikovalske opravljajo vsi našteti elementi tudi funkcionalno misijo, saj se je z njimi izboljšala aerodinamika.

  • IMG_0568a
  • IMG_0572a
  • IMG_0569a
  • IMG_0570a
  • IMG_0571a
  • IMG_0565a
  • IMG_0586a
  • IMG_0577
  • IMG_0582
  • IMG_0574
  • IMG_0532a
  • IMG_0573
  • IMG_0538
  • IMG_0537a
  • IMG_0583
  • IMG_0579
  • IMG_0587
  • IMG_0585
  • IMG_0578
  • IMG_0580
  • IMG_0550a
  • IMG_0553a
  • IMG_0497a

Še nekaj sprememb pri mehaniki. Ostajajo tri različice motorjev, pri čemer sta ‘spodnja’ dva dobila za 5 ‘konj’ zmogljivejši motor. Srednji, Turismo, je pri tem dobil še turbopuhalo Garett (namesto IHI), znatno izboljšana 17-palčna platišča Granturismo (za 7 odstotkov manjša masa in za 50 odstotkov bolj učinkovita pri hlajenju zavor) in blažilnike Koni spredaj. Competizione ima nespremenjeno moč motorja, a Koni na vseh kolesih in (le ob ročnem menjalniku) možnost paketa Performance, ki poleg kozmetike vsebuje lažja sedeža Sabelt, drugačna platišča in samozaporni diferencial D.A.M. Zavore pri tej različici so znamke Brembo. Ne glede na motor imajo 595 vselej gumb za vklop športnih nastavitev ter sistem TTC (Torque Transfer Control), ki je drugo ime za elektronski diferencial.

Z izboljšavami se je pri nas 595 podražil za okroglega pol tisočaka. Osnoven 595 stane 18.990 evrov, za robotiziran ročni menjalnik je treba vselej odšteti 1.790 evrov, za kabrioletsko različico pa 2.000 evrov. Srednji Turismo zdaj stane od 22.990, najzmogljivejši Competizione pa od 25.990 evrov.◄

Foto: VK