Ženeva 2014: Škoda Ženeva 2014: Škoda
Kakšen je v resnici in v živo tale VisionC, zagotovo zanima dvoje vrst ljudi: privržence znamke in vse, ki z zavistjo gledajo na Škodine... Ženeva 2014: Škoda
Škoda VisionC: samo paša za oči ali napoved širitve modelske ponudbe?

Škoda VisionC: samo paša za oči ali napoved širitve modelske ponudbe?

Kakšen je v resnici in v živo tale VisionC, zagotovo zanima dvoje vrst ljudi: privržence znamke in vse, ki z zavistjo gledajo na Škodine uspehe. Marsikaj bo jasno na salonu v Ženevi, kjer bo VisionC na ogled.

Seveda bo zelo pomembno tudi, kako bo na VisionC gledala ‘mati’, se pravi koncern VAG. Sicer pa ni težko uganiti: VisionC je limuzinski kombikupe (5 vrat!) na osnovi Octavie, nekaj podobnega kot Volkswagnov (Passat) CC, le da je VisionC zaradi svoje platforme nekaj manjši. A se zdi, vsaj z risbe, kljub temu skladen in do neke mere tudi športno agresiven.

  • ŠKODA OCTAVIA G-TEC
  • ŠKODA OCTAVIA Combi Laurin Klement
  • ŠKODA OCTAVIA Laurin Klement
  • SKODA Octavia Scout
  • ŠKODA Citigo Monte Carlo
  • ŠKODA Yeti Monte Carlo

Glaven poudarek na prostoru Škode pa bo na modelih, ki nosijo denar. Med njimi je nekaj novih različic Octavie: Scout, L&K in G-TEC. Prvi je znan prijem običajen osebni avtomobil narediti malo manj občutljiv na trebuhu, da se lastnik lahko z nekaj manj skrbi zapelje s ceste, drugi pa je prav tako znan Škodin pristop k zadovoljevanju ljudi, ki želijo nekaj več prestiža v avtomobilu. Za ljudi ki pri pogonu prisegajo na plin (v tem primeru gre za CNG, ki ga ima koncern raje), pa so pri Škodi pripravili G-TEC z 1,4-litrskim TSI (81 kW), ki ima dometa kar 1.330 kilometrov!

Z nekaj malega pridiha športnosti pa skuša prepričati paket Monte Carlo, ki bo zdaj na voljo tudi v Rapidu, Yetiju in Citigoju (doslej le na Fabii), gre pa za lepotne spremembe in veliko poudarka na črni ter rdeči barvi.

Foto: Škoda