

Ženeva 2014: Škoda
Novice 25/02/2014 Vinko Kernc

Kakšen je v resnici in v živo tale VisionC, zagotovo zanima dvoje vrst ljudi: privržence znamke in vse, ki z zavistjo gledajo na Škodine uspehe. Marsikaj bo jasno na salonu v Ženevi, kjer bo VisionC na ogled.
Seveda bo zelo pomembno tudi, kako bo na VisionC gledala ‘mati’, se pravi koncern VAG. Sicer pa ni težko uganiti: VisionC je limuzinski kombikupe (5 vrat!) na osnovi Octavie, nekaj podobnega kot Volkswagnov (Passat) CC, le da je VisionC zaradi svoje platforme nekaj manjši. A se zdi, vsaj z risbe, kljub temu skladen in do neke mere tudi športno agresiven.
ŠKODA OCTAVIA G-TEC
ŠKODA OCTAVIA Combi Laurin Klement
ŠKODA OCTAVIA Laurin Klement
SKODA Octavia Scout
ŠKODA Citigo Monte Carlo
ŠKODA Yeti Monte Carlo
Glaven poudarek na prostoru Škode pa bo na modelih, ki nosijo denar. Med njimi je nekaj novih različic Octavie: Scout, L&K in G-TEC. Prvi je znan prijem običajen osebni avtomobil narediti malo manj občutljiv na trebuhu, da se lastnik lahko z nekaj manj skrbi zapelje s ceste, drugi pa je prav tako znan Škodin pristop k zadovoljevanju ljudi, ki želijo nekaj več prestiža v avtomobilu. Za ljudi ki pri pogonu prisegajo na plin (v tem primeru gre za CNG, ki ga ima koncern raje), pa so pri Škodi pripravili G-TEC z 1,4-litrskim TSI (81 kW), ki ima dometa kar 1.330 kilometrov!
Z nekaj malega pridiha športnosti pa skuša prepričati paket Monte Carlo, ki bo zdaj na voljo tudi v Rapidu, Yetiju in Citigoju (doslej le na Fabii), gre pa za lepotne spremembe in veliko poudarka na črni ter rdeči barvi.
Foto: Škoda